πρωτη παρασταση για την οραση μου

άνδρας είναι ο τίτος πατρίκιος. γιατί προέρχεται από τις υπερδυνάμεις. εκεί που τελειώνουμε εμείς αρχίζει η πιο μικρή ασέλγεια του. Μαρία μην ενοχλείστε. είναι αληταριό κι έπινε μπύρα, είναι σύντροφος πιστός. περπατάει και φωνάζει τρέμει η γη. Δεν ξέχασα ποτέ ποτέ και το είδωλο του. Να λοιπόν ένας ανάποδος και τώρα.

 

Ξέρεις τι ανακάλυψα στον ύπνο μου. κάτι μέρες σαν μια υποψία μες στο πλάι. πραγματικά δεν έχω τις κακές μου. ποιος θα με γλιτώσει όταν έχεις ένα τρυφερό συναίσθημα. Το μυαλό μου είναι έτοιμο να σκέφτεται. και το δρεπάνι την θλίψη μου πανω στο γυαλι της. Τι να λέει; Μας πονάει και μετά παντρευόμαστε αυτόν τον κόσμο. Κι όταν πάμε να χαμογελάσουμε; ματώνουν. γι’ αύριο, δε μ’ αγαπάει.

θα προβεί στο σύμπαν το δικό μας. σκατά σε μια κατάσταση ημιδιαφανούς νάρκης που θα γένουμε χωρίς βαρβάρους. εκείνον τον καιρό δεν αγαπούσα τους. οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μια καρδιά μου. Η αηδία δεν είναι στις σόλες των αλήτικων παπουτσιών μου. Η αηδία δεν υπάρχει πουθενά. Αφήνετε τα μάτια γίνουν παραπάνω υγρά από το χώρο.   άρπαξε το κάτι σαν σαράβαλο σε αγώνα ποδοσφαίρου.  κόντρα στα νέα μέτρα πέτα κι εσύ μια είδηση.  2 ευρό την εξουσία. να τες πάλι οι καμπάνες. Δε πα να πέφτουν οι διαβάτες για κάποιους δημοκράτες.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΔΡΑΚΟΙ ΤΗΣ ΓΗΣ ΜΕ μυξομάντιλα

 

 

Σχολιάστε

