έμοιαζε με ελευθερία

Μικρές ορδές νέων κατέβαιναν σε παρέες από τα στενά. Καλυμμένα πρόσωπα και μάτια που φλέγονταν. Εκεί ήμουν και εγώ και σε αναζητούσα, σε έψαχνα με αγωνία. Έψαχνα τα μάτια σου μέσα σε χιλιάδες ζευγάρια μάτια που δίψαγαν για βίαιες συγκρούσεις και οδοφράγματα. Δυσκολεύτηκα και μπερδεύτηκα πολύ να σε βρω μέσα στις φωτιές. Και οι πέτρες έπεφταν βροχή. Κάποια στιγμή απογοητεύτηκα αλλά δεν σταμάτησα να σε σκέφτομαι. Φόρεσα κι εγώ την κουκούλα μου και χύθηκα στη μάχη.  Ξήλωσα ένα ολόκληρο πεζοδρόμιο και πετροβόλησα τους φρουρούς. Η τελευταία μου ελπίδα. Ως αντάλλαγμα κέρδισα μια πληγή στην πλάτη, περίπου στο ύψος της καρδιάς και ένα έγκαυμα στο μηρό. Μηρό… Μιρώ… Τι μου θύμησες. Καβατζώθηκα σε ένα παγκάκι λίγο να ξεκουραστώ, την ώρα που οι φρουροί μας κατέβαζαν και χάναμε έδαφος. Κάθισε μια όμορφη κοπέλα δίπλα μου και άρχισε να μου γλείφει τις πληγές μου. Μαλακά, ήρεμα. Ήταν γυμνή, τελείως γυμνή και γαλήνια. Καλά το θυμάσαι. Ήσουν εσύ. Απαλή, τρυφερή, σαν μετάξι και κόκκινες και μαύρες και μαυροκόκκινες σημαίες πεταμένες αριστερά δεξιά έδειχναν την ήττα μας. Τα χρώματα αλλοιώνονταν και οι μορφές. Σαν πίνακας του Μιρώ. Μύριζε καμένο πλαστικό και ασφυξιογόνο. Με έγδυσες και κάναμε έρωτα σε ένα κρυμμένο παγκάκι. Πίσω μας μια τράπεζα καιγόταν. Ακούστηκε μια δυνατή φωνή: «σύντροφοι το κράτος έπεσε». Κανείς δεν το πίστεψε όμως. Εγώ σου ψιθύρισα στο αυτί: «μωρό μου είσαι όμορφη σαν την καταστροφή του κράτους». Ακούστηκε ένα μπαμ. Ένιωσα μια σφαίρα να μου τρυπάει τον αριστερό μου ώμο. Το κάψιμο από την σφαίρα και το αίμα που έτρεξε, ζεστό, πηχτό μου χάρισε έναν γλυκό οργασμό. Λίγα δευτερόλεπτα μετά τελείωσες και εσύ. Με κράτησες λαβωμένο όπως ήμουν και αδύναμο. Περπατήσαμε μερικά μέτρα, με κοίταξες, με φίλησες, μου είπες: «μην φοβάσαι τίποτα, είμαι εγώ εδώ για εσένα». Οι καμπάνες χτυπούσαν μανιασμένες. Οι νέοι είχαν μπει στους ναούς και τις χτυπούσαν. Δροσερό αεράκι. Κρότοι. Φωνές. Συνθήματα. Τοίχος με κόκκινα κεφαλαία γράμματα που έγραφε: «Α Ν Ο Ι Ξ Η» με το Α κυκλωμένο.

Σχολιάστε

