ημερολογιο γεναριος 20-εκατονταδες δεκα χρονια και τρια

  • καλή χρονιά ρε και υγεία
  • μια καλή χρονιά προϋποθέτει δημιουργικότητα, έρωτα, υγεία (πάνω απ’ όλα), καλό φαΐ, πολύ πιοτί, χαμόγελα, ταξίδια, εκδρομές. και να με ξεχάσεις. το έχεις καταφέρει
  • χιονίζει στην πρωτεύουσα της κρίσης. οι ελαφρόμυαλοι βλέπουν μια άσπρη μέρα. οι ρεαλιστές απλά χιόνι. οι «πολιτικά ορθοί» άστεγους που κρυώνουν. εγώ θυμάμαι με νοσταλγία έναν γλυκό αποκλεισμό μου.
  • και σήμερα λέει φάγανε τον Τεμπονέρα. Κάπου ήξερα αυτό το όνομα σαν μαθητής. Σαν φοιτητής όμως μπήκε στο στόμα μου, έγινε σύνθημα που τράνταξε (και τραντάζει) την Αθήνα. Ένας δάσκαλος γίνεται σύμβολο. Τιμή. Ζει, ζει ο Τεμπονέρας ζει.
  • είναι σαν να μου λείπει κάτι. ίσως να λείπουν πολλά από λίγο. ίσως η έλλειψη να οφείλεται σε κάτι σημαντικό και να αφήνει τον απόηχό της και στα επουσιώδη. να τα χρήζει σημαντικά. να τα κάνει τεράστια και τρομακτικά σαν την σκιά ενός μυρμηγκιού στον τοίχο. μου λείπει
  • είναι περίεργο να… (ένα τηλέφωνο με διέκοψε και ξέχασα τι ήθελα να γράψω)
  • να περνάμε καλά ρε. όλα good

 

Σχολιάστε

