αθηνα – βολτα – σαββατο – βραδυ

 

Σκέφτομαι και σκέφτομαι και οι σκέψεις να μην έχουν τελειωμό. Βλέπω μια κατσαρίδα προχωράει χαοτικά στο πεζοδρόμιο, την παρατηρώ, την κοιτάζω, είμαι σίγουρος πως και εκείνη έχει καταλάβει την παρουσία μου.  Δεν την σκοτώνω αν και είμαι ικανός και έχω την δύναμη να την λιώσω με το παπούτσι μου. Μια κοπέλα στο μετρό μου χαμογελάει. Κι εγώ το ίδιο, με ένα ηλίθιο χαμόγελο τρελού, χαμόγελο μεθύστακα που μπορεί να κάνει τα πάντα. Την προσπερνάω, χτυπάω το κεφάλι μου: «γιατί δεν της μίλησα». Σύνταγμα, σφιχταγκαλιασμένες σημαίες του ισραήλ και της ελλάδας έξω από την βουλή. Ταιριάζουν… χρωματικά… γαλανόλευκες. «Πρεζάκι μην μου ζητήσεις λεφτά. Μην μου ζητήσεις λεφτά.» Μου ζήτησε τσιγάρα. Του έδωσα δύο… το άλλο για μετά. Αδιάφορα κοπέλες που πάνε ή γυρίζουν από τις διακοπές τους, με τις βαλίτσες και τα σακίδια τους με προσπερνούν, δεν μου δίνουν σημασία, όσο εγώ περιμένω έναν φίλο. Τρελαίνομαι, μπάτσοι σε κάθε γωνία και εσύ με κλειστό το κινητό για μέρες. Είδες την ταινία που σου είπα; Με ποιον πήγες διακοπές; Με ποιον κοιμήθηκες χθες βράδυ; Όσο εγώ άκουγα τα τραγούδια που μου είχες αφιερώσει παλιά; Κι άλλος άστεγος. Κι άλλος. Κι άλλος. Ο τελευταίος δεν ήταν τελικά. Ήταν μόνο μια κουβέρτα που σκέπαζε τα πράγματά του. Εξάρχεια. Πακιστανός με ακορντεόν. Σύνταγμα. Κάποιος με λατέρνα. Και ήχοι αυτοκινήτων. Και βαβούρα κόσμου, γελάνε μιλάνε δυνατά, μεταξύ τους, στο τηλέφωνο, παραπονιούνται, διασκεδάζουν, ζουν. Ωραίο μουσικό χαλί της βόλτας. Έχει ενδιαφέρον. «αψού» «μπλες γιου» «γιου αρ γουέλκαμ» – μεσήλικες τουρίστριες. Το αψού είναι διεθνής γλώσσα. Και μετά «να σε ρωτήσω κάτι»; «ΕΛΛΑΣ» με μωβ γράμματα στο κουτί των ελτα που στέκομαι και γράφω. Και μια παρέλαση από τουρίστες έρχεται κατά πάνω μου. Είναι τρελός, θα λένε. Είναι τρελός σίγουρα κάποιος που περπατάει και όπου βλέπει κάτι που του προκαλεί ενδιαφέρον το σημειώνει σε ένα κομμάτι χαρτί. Δεν με νοιάζει όμως! εγώ ακούω την λατέρνα μου… θα του δώσω λεφτά. Του δίνω! «να είσαι καλά… μου έφτιαξες το κέφι» φεύγω. κάθομαι στο συντριβάνι και σημειώνω την συνομιλία με τον λατρνατζή. Από το βάθος ακούγεται άλλο ακορντεόν. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ. πώς αλλιώς να σου το πω; Αλλά έχω κρασί και μουσική και μολύβι και έτσι ξεσπάω τις σκέψεις μου. Ένας μπάσταρδος σε κάθε τοίχο μας επιβάλλει φασιστικά την κατάντια του… «βασανίζομαι» του τρίβω ένα σκατό στη μούρη! τουλάχιστον έχεις λεφτά για σπρέυ παπάρι. Βλέπω άλλη μια όμορφη κοπέλα στο δρόμο. Θα μπορούσε να είναι η γυναίκα της ζωής μου, αυτή η συγκεκριμένη η μία που πέντε μέτρα παρακάτω ξεχνάω ακόμα και πως την είδα. Μπορεί όμως να είναι αυτή. Και να μην την ξαναδώ ποτέ. Είμαι σίγουρος πως αυτή είναι. Βλέπω το είδωλο μου σε μια βιτρίνα. Με βλέπω να καμπουριάζω. Φτιάχνομαι. Ισιώνομαι. Πλατεία μοναστηράκι. Κάγκουρες, μικροπωλητές και τουρίστριες. Δεν περιγράφω άλλο. Τύπος κάπου με κιθάρα παίζει το «I will survive«. Χαμογελάω ειρωνικά. Η επιφάνεια που ακουμπάω για να γράψω είναι βρεγμένη και το ημερολόγιο γίνεται ψιλοσκατά. Τίποτα δεν μου πάει καλά. Έχει βρέξει αύγουστο μήνα στην πρωτεύουσα. Στρίβω τσιγάρο. Να τος ο φίλος μου. Στρίβω τσιγάρο. Βροχή αστέρια και αστραπές στο βάθος. Κάνει ψύχρα εκεί ψηλά.

ΥΓ. Σουβλάκι στο θησείο 2 ευρώ ΜΟΝΟ!

10 responses to “αθηνα – βολτα – σαββατο – βραδυ

  1. την επόμενη φορά που θα βρεθώ στο μοναστηράκι, στην πλατεία, θα παρατηρώ αντί να ξεχνάω-φωτογραφίζω-τουριστοφέρνω, και τότε θα σας βρω όλους εσάς που κρατάτε σημειώσεις αλλά δεν κάνουμε παρέα..
    😛
    you’re on fire!

      • ταλέντο;
        δε ξέρω από δαύτα εγώ
        φωτογραφίες βγάζω, αλλά δεν ανεβάζω!
        είναι κάτι που κάνω για κείνη μόνο τη στιγμή του κλικ(άντε και για τις ‘κρύες νύχτες του χειμώνα’ :Ρ)

      • ναι… τις κρυες νυχτες του χειμωνα δεν μπορεις να κανεις τιποτα αλλο παρα κλικ! σκατα στην τεχνη και στο ταλεντο… συμφωνω και παραφραζω

Σχολιάστε

