φοβαμαι

τον ήλιο του αυγούστου

όταν αγριεύει το βλέμμα σου και σουφρώνουν τα μάτια σου και το κούτελό σου

τα δελτία ειδήσεων, τα προγνωστικά στις αθλητικές εφημερίδες, το δελτίο καιρού και τις διαφημίσεις

μήπως γυρίσεις την πλάτη σου και σε συναντάω μια στο τόσο

μην με αφήσει το αμάξι στην εθνική οδό μεσημέρι με ντάλα ήλιο

να με κοιτάξω γυμνό στον καθρέφτη

τους γιατρούς

να πω δημόσια ότι ήρθα να αλλάξω τον κόσμο

τις αρρώστιες

να πω δημόσια πως είμαι καλλιτέχνης

τα φάρμακα

τα μικρά ψέματα που λέμε για να μην πληγώσουμε τον άλλο

πως θα είσαι σε άλλου την αγκαλιά

πως θα είμαι στην αγκαλιά μιας άλλης

και πως θα προσπαθώ να ζήσω ότι έζησα μαζί σου

όταν χτυπάει το τηλέφωνο και δεν ξέρω ποιος είναι

μήπως δεν μπορώ να σε πάρω επειδή δεν έχω κάρτα

μήπως δεν μπορώ να κάνω παιδιά

πως θα σε προδώσω μόλις μου δοθεί η ευκαιρία

τα οικονομικά

τους αριστούχους σπουδαστές

τις μασέλες

την στιγμή που θα ασπρίσουν τα μαλλιά μου

τον μπάτσο στην γωνία, τον χρυσαυγίτη στο περίπτερο, τον ασφαλίτη δίπλα μου

όταν δεν καταλαβαίνω τι θέλει να πει ο ποιητής

όταν δεν καταλαβαίνω τι θες να μου πεις

που δεν μπορώ να σου δώσω ότι θέλεις

τον μήνα οκτώβριο

τον θάνατο

μήπως μείνω άστεγος

το πολύ αλάτι στο φαγητό

που καπνίζω

που πίνω

τους φλύαρους

μήπως δεν μου ξαναμιλήσεις

μήπως με θεωρείς μαλάκα

μήπως δεν γίνω

μήπως δεν είμαι

μήπως δεν αξίζω

τα μηχανάκια

μήπως περάσει πολύ καιρός που θα σε ξαναδώ

μην λιποθυμήσω

μήπως μου μιλήσεις και δεν θυμάμαι ποιος είσαι

τους ψυχολόγους

μήπως σε απογοητεύσω, μήπως απογοητευτώ

πως δεν θα τελειώσω ποτέ αυτό το βιβλίο

τις κυριακές τα απογεύματα όταν αρχίζει να σουρουπώνει

τα ψαροκόκαλα

τα μεγάλα φορτηγά

τα όπλα

εκείνο το μουσταρδί- κίτρινο- πορτοκαλί

πως με έχεις ήδη ξεχάσει

πως δεν θυμάσαι του φόβους μου

την ευθεία ερώτηση

τους δρόμους με στροφές

μην αργήσω

Σχολιάστε

