αντιο

ήρθε ο μάης. μπήκε παθιασμένη η άνοιξη. φεύγει ο μάης. έρχεται βρεγμένο το καλοκαίρι. ανοιξιάτικες βροχούλες. ο ένας μήνας εκλογών διαδέχεται τον άλλο. πως να ζήσεις μέσα στην ακυβερνησία; το δίλημμα είναι ένα: ευρώ ή δραχμή. απαντάμε: φάε ευρώ και χέσε δραχμές. το έκανα δίπορτο. μια εδώ- μια εκεί. δε βαριέσαι… όποιος γυρίζει μοσχομυρίζει όποιος κάθεται βρωμάει. μου έμεινε κουσούρι η κατάθλιψη. και δεν έχω πάει στου ΒΟΞ την κατάληψη. άνοιξη σου λέει και όλα κλειστά. όταν όλα από αντίδραση δουλεύουν ανάποδα τι μπορείς να περιμένεις από το καλοκαίρι; και με ανησυχούν όλο περισσότερο οι επιθέσεις των νεοναζί. μα δεν κάνω τίποτα. μεγαλύτερο άγχος έχω για το αν θα «βγουν τα κομμάτια μου». δύο μήνες εξετάσεις. όλη μου η ζωή, όλη, μία εξέταση… και ούτε γλυκόλογα ούτε τίποτα. ο πόλεμος δεν φταίει σε τίποτα -όταν είναι ταξικός. μια χαρά είναι ο πόλεμος. το πρόβλημα είναι ότι η γριά δεν δίνει το μερίδιο από την καδένα. και το πιο βασικό θέμα μου είναι η προδοσία. αλλά μπορεί να μιλάω για άλλο βιβλίο. χαίρεσαι που θα πάμε αύριο στο… ; ο άνθρωπος μπορεί και αλλάζει. δατς δη πόιντ. ώχου και δεν θυμάμαι τα λόγια μου. και πως να ζήσεις όταν ξέρεις πως δεν υπάρχει αγάπη; αγάπα με ή σκότωσέ με. τι πρέπει να γίνει; και τι θα γίνει; δεν έχω ιδέα τι ζητάν από μένα. είμαι συναισθηματικά ανάπηρος. άπυρος. αλλά και άπειρος. με μια μπύρα στο χέρι. που θα τα καταφέρει.

αντίο ή στο επανιδείν… το δίλημμα του σύγχρονου ανθρώπου…

 

υγ. είμαι σίγουρος πως κανείς δεν θα διαβάσει αυτή την μαλακία