θα ψηφίσω

* δεν έχω αυταπάτες: αν οι εκλογές αλλάζανε τα πράγματα θα ήταν παράνομες.

* δεν θεωρώ τον εαυτό μου παθητικό δέκτη της πραγματικότητας. αγωνίζομαι -άλλοτε λίγο άλλοτε πιο πολύ- με τους δικού μου τρόπους, με τα δικά μου μέσα να κάνω την ζωή των γύρω μου πιο υποφερτή. τάσσομαι υπέρ του δίκιου και μιας ηθικής που όμως είναι καλά ορισμένη μόνο μέσα μου.

* δεν μπορώ να πεισθώ ότι «ψηφίζοντας» στις εκλογές στηρίζω την καταπιεστική δομή του κράτους ή με κάποιον τρόπο υποστηρίζω το πλαστό δημοκρατικό δικαίωμα μιας κάποιας δήθεν συμμετοχής στα κοινά. το ότι θα ψηφίσω δεν με κάνει υποστηρικτή της αστικής δημοκρατίας. η πράξεις, οι δράσεις μου, η οπτική μου είναι σε άλλη κατεύθυνση. οι συνειδήσεις πλάθονται στους δρόμους

* παρόλο όμως που οι συνειδήσεις πλάθονται στους δρόμους συνειδήσεις πλάθονται και από τα μέσα μαζικής προπαγάνδας. εκεί που η αποχή μπορεί να σημαίνει από αδιάφορους που βαριούνται μέχρι αγανακτισμένους της πλατείας που τραγουδούν εθνικούς ύμνους. έτσι κι αλλιώς δεν ανήκω ούτε στους μεν ούτε στους δε και δεν θέλω να «καταμετρηθώ» σε αυτούς. (πόσο υποτιμητικό να μας καταμετρούν είτε έτσι είτε αλλιώς, ε; )

* για μένα οι εκλογές είναι απλά μια παραπάνω πληροφορία. ένας ήσσονος σημασίας αγώνας. μια τυπική διαδικασία. ένα μέτρο…

* οι πραγματικές μάχες δίνονται στους εργατικούς χώρους, στις σχολές, στον δρόμο. στηρίζω λοιπόν μια δύναμη που έχει συνέπεια σε όλα αυτά και που δουλεύει σε μια τέτοια βάση. τα στρατόπεδα έχουν χωριστεί. οραματίζομαι μια κοινωνία χωρίς στρατούς, χωρίς σύνορα.

* στις εκλογές θα στηρίξω ΑΝΤΑΡΣΥΑ.

και ένα λινκ

και ένα τραγούδι

και μια προσευχή

Τα πράγματα είναι άσχημα
δεν κατηγορώ όμως κανέναν.
Περπάτησα στο δρόμο της δημιουργίας.
Όλος ο κόσμος μου φαντάζει μία φυλακή
ή κάτι χειρότερο, μια αρένα
…Η ζωή μας δεν έχει κανέναν σκοπό
μέχρι με τον αγώνα μας
να δυναμώσουμε και να ελευθερώσουμε
τη δύναμη εκατομμύριων ήλιων.

-Λευτέρης Πούλιος

Σχολιάστε

