σκόρπιες σκέψεις

  • κάποτε η λέξη «αριστερός» είχε άλλο ειδικό βάρος. τώρα αριστερός είναι ο κουβέλης
  • έκρυψα τον παλιό μου εαυτό κάτο από το χαλί, έκοψα το μαλλί, μεγάλωσα.
  • (διασκευή) έστιψα τον παλιό μου εαυτό μέσα στο Μπαλί, έκοψα τον Νταλί, πετάλωσα
  • Η ασφυκτική φιλία δύο κοριτσιών διαπλέκεται με την έντονη πολιτική ζωή και διαγράφει ένα αλλόκοτο ταξίδι στο πρόσφατο παρελθόν της ελληνικής πραγματικότητας.  Γιατί σκότωσα την καλύτερή μου φίλη – νοσταλγικό
  • τι είναι προδοσία;
  • τι είναι βία; σε τι εξυπηρετεί; ποιες χαρακτηρίζονται βίαιες συμπεριφορές;
  • αργεί πολύ η άνοιξη;
2 responses to “σκόρπιες σκέψεις

  1. το είχα διαβάσει παλιά…
    το ξαναδιάβασα πρόσφατα…το έχω μέσα στην καρδιά μου αυτό το βιβλίο..

    (μόνο γι αυτό βρήκα κάτι να πω..την καλησπέρα μου!)

Σχολιάστε

