ΕΥβοια

Χιλιάδες μικρά, γυμνά παιδιά που

μοιάζουν σε εμένα

ξυπόλιτα, με κοντό μαλλάκι και ματάκια γεμάτα

αύριο κρατώντας ξυράφια

σχίζουν το παρελθόν μου

σχίζουν και το μέλλον μου

καθώς αυτό γίνεται παρελθόν

και με αφήνουν πληγωμένο ον

Τώρα

ενώ το θαλασσινό νερό

το αλάτι

ψήνει τις χαρακιές στο δέρμα μου…

και το απόλυτο εγώ;

ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ

5 responses to “ΕΥβοια

  1. το κατα δυναμην…καλυτερα απο προπερσι,χειροτερα απο περυσι,αλλα μην με ρωτας εχω και γω,δυστυχως, προσωπικη ιστορια…(αναφορα στον αγαπημενο δισκο μου αυτην την εποχη,που εχει αναφορα στην ταινια »εξοριστος στην κεντρικη λεωφορο»,που δεν ξερω αν εχει αναφορα σε καποιο αλλο εργο η μουσικη η ποιημα…αν σε ενδιαφερει παρε μια γευση http://www.youtube.com/watch?v=a7EiUEDdrHM).ειλικρινα χαρηκα

Σχολιάστε

