Κρίση ταυτότητας

* Όλη αυτή η ιστορία με το Σύνταγμα με έχει προβληματίσει

* Τόσο καιρό θεωρούσα τον εαυτό μου πολιτικοποιημένο τύπο και είχα ως κομμάτι της καθημερινότητάς μου να ζυμώνομαι πολιτικά με ξέμπαρκους ανθρώπους γνωστούς ή όχι ώστε με κάποιον τρόπο να τους κινητοποιήσω (δουλειά μυρμηγκιού που έλεγε ο Λένιν)

* Βέβαια περισσότερο με ενθουσίαζε όταν έβρισκα έναν τύπο που μαζί του να διαφωνώ… Βίτσια…

* Τώρα λοιπόν που όλος αυτός ο κόσμος κατεβαίνει από μόνος του, ή σχεδόν μόνος του, ή όπως, αλλά κατεβαίνει, εγώ χάνω ένα κομμάτι της ταυτότητάς μου!

* Και ρωτώ: Ρε μικροαστέ, καναπεδάκια, ελληναρά, καταναλωτή και οπαδέ, πώς ανακάλυψες μόνος σου την αλήθεια αφού δεν άκουσες έναν από εμάς; Μου εξηγείς; Και γιατί ξύπνησες όταν σου είπαν οι Ισπανοί να ξυπνήσεις; Τόσο καιρό τι σου λέμε «εμείς» ;

*Γιατί μας ακυρώνεις έτσι; Εμάς που έχουμε συγκρουστεί, που έχουμε ανοσία πια στα δακρυγόνα, που έχουμε φάει ξύλο, που έχουμε σπάσει τα αρχίδια μας σε συνελεύσεις για ένα σορό δίκαια πράγματα που δεν τα έμαθες ποτέ, που έχουμε στο ενεργητικό μας προσαγωγές, συλλήψεις, συντρόφους μας στις φυλακές ή ακόμα και νεκρούς;

* Βέβαια «εμείς» δεν είμαστε «πρωτοπορία».

* Σίγουρα θα κάνω και άλλα λογικά άλματα, όπου με συμφέρει.

* Το κείμενο μπορεί να μοιάζει ειρωνικό ή χλευαστικό αλλά δεν είναι, πραγματικά εκπροσωπεί απόλυτα τις σκέψεις μου και τον τρόπο που έχει χτυπηθεί ο εγκέφαλός μου σκεπτόμενος τους δύο πόλους: «αγανακτισμένος» «αριστερός/ αναρχικός/ αντιεξουσιαστής/ ελευθεριακός»

* Τουλάχιστον δεν έχω και πάρα πολύ χρόνο να σκεφτώ.

* Η πλάκα είναι πως δεν έχω πάει ακόμα στο Σύνταγμα ψάχνοντας κυρίως τρόπους για να ενισχύσω τον ελιτισμό του, ωστόσο θα πάω αύριο για να πιστοποιήσω πόσο δίκαιο έχει η πληγείσα πλευρά της προσωπικότητάς μου.

* Μακάρι να διαψευσθώ.

* Μακάρι να μην λήξει αυτή η προσπάθεια με μια μεγαλειώδη συναυλία του Παπακωνσταντίνου και του Μαχαιρίτσα

* Εξακολουθώ να με βρίσκω σχεδόν συμπαθητικό.

4 responses to “Κρίση ταυτότητας

  1. Σαλίγκαρε δεν ξέρεις πόσο δίκιο έχεις… τα ίδια νιώσαμε πάρα πολλοί (και πολύ)… έχω κατέβει και τις δύο μέρες εδώ, ενημερώνομαι και από το Σύνταγμα κι όσο κι αν στενοχωριέμαι πιστεύω πως το «κίνημα» έχει ελάχιστες μέρες ζωής ακόμα.. όταν και μετά τα σημερινά παραληρήματα των αβγών έχεις ακόμα ανθρώπους που σου λένε «Έλα μωρέ, τον εθνικό ύμνο τραγούδησαν, τι πειράζει;» καταλαβαίνεις ότι με την πρώτη πιο οργανωμένη προβοκάτσια από κράτος, κόμμα ή παρακρατικούς οι διάφοροι «αθώοι» θα κλάσουν μέντες (ή θα αποχωρήσουν καταδικάζοντας τους πάντες, ως σωστοί ειρηνιστές νεοκαταναλωτοτεχνολογοχίπηδες) και θα γυρίσουν στους καναπέδες τους για να παρακολουθήσουν το γνωστό επιτυχημένο σόου «Ήρωες αστυνομικοί εναντίον μπαχαλάκηδων», σαιζον 14, επεισόδιο 433.

    Και μια που άρχισα να στα λέω (τα λέω και με φίλους και γνωστούς στην πλατεία, αλλά μόνο αυτοί που πάντα καταλάβαιναν καταλαβαίνουν), οι καημένοι οι Ισπανοί στην Αθήνα είχαν ξεκινήσει με πολλή υπομονή και πολύ απλά βήματα (το ξέρω γιατί μιλούσα μαζί τους από τις πρώτες μέρες) για να διαφυλαχτούν από όλες αυτές τις μαλακίες. Και μετά, ενώ έδενε το γλυκό σιγά σιγά, σκάσανε οι αγανακτισμένοι που βαρέθηκαν το farmville και πήραν σβάρνα τα πάντα, καμαρώνοντας για τον «αυθορμητισμό» και που «δεν χρειαζόμαστε τη βοήθεια των Ισπανών».

    Το κακό είναι ότι θα πάθουν και δε θα μάθουν. Το χειρότερο όμως είναι ότι όντως είσαι ακόμα σχεδόν συμπαθητικός.

  2. Και μια που έχω αϋπνίες σου ανέβασα και σκρινσοτ να δεις και να απελπιστείς (ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΟΜΜΜΕΝΤ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΟΠΟΙΟΥ ΕΧΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΕΣΤΩ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΚΑΠΝΙΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ…)

  3. Σαλίγκαρε, μία από τα ίδια και εδώ αλλά όσο κυλούν οι ώρες καθαρίζει και το κεφάλι μου.Και μόνο που τράκαρα αυτό http://real-democracy.gr/node/64…όχι ότι εκφράζει την πλειοψηφία ωστόσο πιθανόν εκφράζει κόσμο με τον οποίο δε βρίσκω καμιά συνισταμένη.

    Ή αυτό http://real-democracy.gr/node/64

  4. εισαι ο γνωστος ο καλικαντζαρος??? σημερα ηταν η πρωτη μου μερα… πραγματικα ειμαι ενθουσιασμενος… το παν ειναι νομιζω τα πιο «πολιτικα» οντα να μιλανε με τους «λοιπους/ λειψους» τοσο στο συνταγμα οσο και παντου! παντου ομως… ναρθει κοσμος, να το δει… να το ζησει,να εχει την ιστορικη εμπειρια κατακτημενη

Σχολιάστε

