Αμπεμπαμπλομ

Άλλαξαν οι διατροφικές μας συνήθειες! Τώρα πια τρεφόμαστε αποκλειστικά με ανθρώπους. Και ντόπιους αλλά κυρίως εισαγωγής. Η ζωή προχωράει, ορμάει και ξεχύνεται και εμείς μένουμε πίσω γιατί είναι ακριβό το πετρέλαιο. Η γη χύνει πετρέλαιο και ο άνθρωπος θυσιάζει ανθρώπους. Στα μπαλκόνια του κόσμου κάθονται άλλοι άνθρωποι μοναχικοί και κοιτούν τις τιμές των χρηματιστηρίων. Η νέα τέχνη, η νέα τάση, η νέα μόδα: να διαβάζεις αριθμούς και να θαυμάζεις νούμερα. Τα παιδιά από μικρά κάνουν συλλογές, κάποτε μάζευαν πεταλούδες, γραμματόσημα, γκαζές τώρα συλλέγουν χρήματα. Είναι ωραία να μην μυρίζεις καθαρό αέρα και τα τρόφιμα να είναι μεταλλαγμένα, δίνει μια διάσταση επιστημονικής φαντασίας στην πεζή καθημερινότητά σου, και ποιος δεν θα ήθελε να πρωταγωνιστήσει σε μία τέτοια. Τρεφόμαστε με μανία με κάθε λογής σκουπίδια μήπως κάποτε γίνουμε σούπερ ήρωες και φροντίζουμε να πηγαίνουμε γυμναστήριο για να φτιάξουμε και τους κοιλιακούς μας. Αγαπάμε. Αγαπάμε ακόμα και είμαι περήφανος που ζω σε μια κοινωνία που εξακολουθεί να αγαπά. Να αγαπά την ύλη! Και έρωτα κάνουμε. Βιάζουμε, βιαζόμαστε καθημερινά, και βιαζόμαστε να τελειώσουμε και μετά ανάβουμε ένα τσιγάρο και πέφτουμε νεκροί. Είμαι χαρούμενος, μα δεν ξέρω τι μπορεί να λείπει στον κόσμο που ζω. Είμαι σε ένα κράτος δημοκρατικό, με νόμους, με δικαιοσύνη, με αστυνόμευση. Έχω δουλειά και πληρώνομαι καλά και μου μένει περίπου μισή μέρα για να κοιμηθώ, να φάω και να δω τηλεόραση. Βγαίνω έξω και διασκεδάζω περίπου μια φορά την εβδομάδα. Έχω αυτοκίνητο, δύο αυτοκίνητα. Έχω και ίντερνετ. Έχω δικό μου σπίτι, όπως κάθε άνθρωπος και κάνω μία θα λέγαμε καλή ζωή. Αγαπάω την πατρίδα μου και φοβάμαι για να μην χρεοκοπήσει. Σέβομαι την διαφορετικότητα αρκεί να μην με ενοχλεί αισθητικά και να μην την βλέπω. Δεν κάνω τίποτα και εξακολουθώ να σας βρίσκω σχεδόν συμπαθητικούς.

3 responses to “Αμπεμπαμπλομ

  1. «Δεν κάνω τίποτα και εξακολουθώ να σας βρίσκω σχεδόν συμπαθητικούς.»
    Τον εαυτό σου παρέλειψες να μας πεις πως βρίσκεις, σαληγκάρι.

Σχολιάστε

