Λεω, λες

-Πες!

-Λέω!

-Τι λες;

-Κλαίω

-Πες!Μην κλαις

-Τι λες;

-Να μην κλαις

-Με καις

-Μην κλαις…

-Τώρα πες

-Τι θες;

-Να μην κλαις

-Δεν κλαίω σου λέω. Με καις, τι με θες;

-Πες μου αν θες να σε καίω, αλλιώς θα κλαίω. Και εσύ με καις, το ξέρω πως με θες και γι αυτό σου λέω πως δεν μου αρέσει να κλαις.

-Λέω πως κλαίω γι αυτά με αυτά που μου λες, το ξέρω με θες, το ξέρεις με καις.

-Κι εγώ κλαίω

-Πες

-Λέω

-Με καις

-Θες;

-Εσύ τι λες;

5 responses to “Λεω, λες

  1. -Σε θελω να με θες και να με καις και να σε καιω και να κλαις οταν λες την ιδια κουβεντα καμποσες φορες και επανειλημμενα στιγμες αμηχανιας αριθμοι και νουμερα κατειλημενα ανηκω στον εαυτο μου μα βρηκα λογο να ζω και για σενα
    της πολης τα φωτα αναμενα το θεμα θυμιζει γιορτη μα ανεπισημη κερνα λοιπον αυτους που στο δρομο σου δεν προκειται να πεσουν εμφανισιμοι ειναι δυναμη μη υπολογισιμη κατι φορες που η κατασταση γινεται κρισιμη το θεμα ειναι τι τολμας σφιγγεις σαγονια τα δοντια σου σπας οπου και να πας καθε φορα που το θεο συναντας
    καπου τριγυρνας καπου παρεφερεσαι καπου τον εαυτο σου προσπερνας το νου σου να εχεις παντα κατα που πατας εχοντας ηδη πολλα να βαραινουν την συνειδηση μου τα λογια μου καθοδηγουν την αφηγηση μου κι αναβω φωτια ποτε πιο πριν δεν ημουνα τοσο κοντα θες να μιλησουμε ειλικρινα εχω κατι απιστευτα κι ομως αληθινα λογια πισω απο τα δοντια κρυμμενα κατι που θα μπορουσε να συμβει στον καθενα δεν βρηκα ουτε ενα λογο να παψω να ειμαι επιρρεπης εχει τη χαρη του κι αυτο αρκει να μην το υπηρετεις κανεις δεν ειδε τιποτα ποτε ουτε και ακουσε που να το πεις σε λογια πατησες πισω σου παλι θα βρεθεις κι ενω δεν μπορεις καν να σηκωθεις σαν παρατηρητης της παραισθησης εν κινησει την πραγματικοτητα σου παρακολουθεις
    μη με ρωτας που παμε οπου θες αρκει τα ματια να κλεισω και να χαθω καθως παιρνεις
    αποτομα τις στροφες και ειναι που λες αυτες οι βραδιες μα δεν μπορεις να τα αποφυγεις οταν δαγκωνεις σαν αψυχες οχιες ενα σωμα,στροφες αποτομα

Σχολιάστε

