Δεν κσερω

Βράχνιασαν οι αρτηρίες του εγκεφάλου μου

σκέφτομαι φάλτσα

Γυρίζουν τα μέσα έξω και δείχνω πραγματικά αυτό που είμαι

ένα πλάσμα με καρδιά, με πνευμόνια, με έντερα, με συκώτι και νεφρά

και μέσα κρυφός μένει ο πραγματικός μου εαυτός

τίποτα σπουδαίο, το δέρμα μου, το χρώμα μου, το χρώμα στο δέρμα μου

ο δέκτης της αίσθησης της αφής

άγγιξε με, δες πως θα αντιδράσω και θα καταλάβεις ακριβώς τι νιώθω για σένα

μεγάλος προδότης

έτσι φόρεσα για καλό μου κοστούμι τα σωθικά μου, και σώθηκα…

Σηκώθηκα και κανείς δεν μπορούσε να αναγνωρίσει σε εμένα κάτι διαφορετικό

μόνο που ήμουν πιο διαφορετικός από όλους

δεν είμαι πρωτότυπος

με κολακεύω!

Την όψη μου την έκρυψα βαθιά

μόνο εγώ μπορώ να με κοιτάζω

φυσά βοριάς στο σβέρκο μου, ανατριχιάζω

-Με αγαπάς λιγάκι

-Όχι

-Δεν πειράζει, χάιδεψε μου το κεφάλι…

Έτσι περνάνε οι στιγμές και οι μαζεμένες χαμένες στιγμές σημαίνουν χαμένες ζωές

  • παράδειγμα

    έχεις μια ολόκληρη ζωή, δεν έχεις ζήσει ούτε την μισή και από αυτήν που έχεις ζήσει τα ¾ είναι χαμένες στιγμές. Τι κάνεις;

Σταματάς να γκρινιάζεις

Σταματάς από την φόρα που έχεις

Σκέφτεσαι

Παίρνεις μια καινούρια ανάσα

Την ορίζεις σαν πρώτη μεταθανάτια ζωτική ανάσα

Αρχίζεις πάλι

Αρχίζεις πάλη

One response to “Δεν κσερω

  1. Έλεγε ο Φρειδερίκος πως αν μετενσάρκωση σημαίνει η αέανη μετ-επιστροφή μας στη ζωή, πάντοτε με το ίδιο σώμα, τις ίδιες συνθήκες, τις ίδιες καταστάσεις… εάν ήταν να ζούσαμε την ίδια ζωή που ζούμε και τώρα κατ’επανάληψην, ωσάν πιασμένοι στα δίχτυα μιας πολύ (μα πάρα πολύ) πανούργας μοίρας, τότε, το μόνο άλλο που απομένει στον άνθρωπο που συνειδητοποιεί αυτή την τραγικότητα της θέσης του, είναι να λάβει την απόφαση από σήμερα κιόλας να αλλάξει τη ζωή του με τρόπους ώστε να μπορεί να ζει εσαεί το υπόλοιπο της ζωής του, κάθε φορά από αυτό το «απο ‘δω και πέρα», χωρίς ναυτία.

Σχολιάστε

