Ληστεία

Πέρασα το πρώτο φανάρι με κόκκινο. Σταμάτησα στην μικρή πλατεία, όπου ένας γέρος έπλενε τα πόδια του στο συντριβάνι και ένας σκύλος έπινε νερό. Δεν έδωσα σημασία. Στο παρκάρισμα τα πάω καλά, όμως η θέση ήταν στενή και κοπάνισα λίγο στον από πίσω. Πήγα να βγω από το αμάξι μα η πόρτα δεν άνοιγε: την εμπόδιζε ένα κωλονάκι! Έκανα μερικές μανούβρες μπας και βρω λίγο χώρο. Μάταια, ήταν πολύ στενή η θέση. Ξανακοπάνισα τον από πίσω δυο- τρεις φορές και μία φορά νομίζω τον μπροστά. Τελικά έβγαλα το αμάξι και πάρκαρα κάπου αλλού. Ύστερα σκέφτηκα πως πολύ απλά θα μπορούσα να έχω βγει από τη θέση του συνοδηγού. Η καινούρια μου θέση ήταν μέσα στον ήλιο και το αμάξι ήταν μαύρο και θα γινόταν κόλαση όταν γύριζα. Επόμενος προορισμός το περίπτερο! Έπρεπε να αγοράσω χαρτάκια. Τελικά πήρα και ένα μικρό μπουκαλάκι νερό και ένα πακετάκι τσίχλες. Ο καταναλωτισμός δεν μπορεί να με εγκαταλήψει όπου και να πάω. Ο περιπτεράς, ένας αδιάφορος τύπος, δεν ήταν και τόσο ευγενικός. Αν ποτέ ξαπήγαινα στην περιοχή αυτή και ήθελα να αγοράσω χαρτάκια και νερό και τσίχλες ή οτιδήποτε, δεν θα τα έπαιρνα από το συγκεκριμένο περίπτερο. Στο μεταξύ ο γέρος που έπλενε τα πόδια του τώρα έπινε νερό από το συντριβάνι και ο σκύλος του έγλυφε τις πατούσες. Διάλεξα τις χειρότερες τσίχλες. Είχαν γεύση λεμόνι και καρπούζι. Έπεσα θύμα του μάρκετιν. Πριν φτάσω στον προορισμό μου ένα μαύρο αμάξι πέρασε με κόκκινο το φανάρι και πήγε να χτυπίσει. “Έζησα”, σκέφτομαι, “μάλλον είναι η τυχερή μου μέρα”. Πέρασα απέναντι όπου ήταν και ο στόχος μου. Έπρεπε να πάω στην τράπεζα. Όχι για να βγάλω πιστωτική κάρτα ή να κάνω ανάληψη ή να ανοίξω λογαριασμό, αλλά για να την ληστέψω. Πήρα το πιο βίαιο και αποφασιστικό βλέμμα μου και μπήκα μέσα. Δεν φόρεσα κουκούλα αλλά μια μάσκα Groucho Marx. Και με το που μπαίνω μέσα συνειδητοποιώ ότι είχα ξεχάσει το όπλο μου. Τελικά δεν ήταν και τόσο τυχερή μέρα, αυτό δεν το σκέφτηκα εκείνη τη στιγμή, είναι ένα συμπέρασμα που βγάζω τώρα. Εν πάσει περιπτώση, έγραψα σε ένα χαρτί με μεγάλα κόκκινα γράμματα: “Έχω όπλο και είμαι ζωμένος με εκρηκτικά”. Μπαίνω μέσα στην τράπεζα και αφήνω το χαρτί στο ταμείο. Η ταμίας ήταν πανέμορφη και της έκλεισα το μάτι αφήνωντάς της ένα υπονοούμενο. Νομίζω πως την ερωτεύτηκα παροδικά αλλά ίσως να φταίει και λίγο η ένταση της στιγμής, η αδρεναλίνη που είχε ανέβει στα ύψη ή το όνειρο που είδα το προηγούμενο βράδυ ότι συμμετείχα σε μία μεγάλη παρτούζα μέσα σε ένα μεγάλο χρηματοκιβώτιο, μεγάλο σαν αυτό που ο θείος Σκρουτζ κάνει τις βουτιές του, γεμάτο με χαρτονομίσματα όλων των κρατών. Για λίγο χάζεψα! Η ταμίας με είχε ρωτήσει κάμποσες φορές να της δώσω μια τσάντα να βάλει τα λεφτά, αλλά εγώ δεν είχα, την είχα ξεχάσει και αυτή. Της ζήτησα ευγενικά να τα βάλει σε μία δικιά της. Με άκουσε. Πήρα την τσάντα, της έδωσα ένα φιλί στα χείλη και έφυγα. Κανείς δεν με ενόχλησε, κανείς δεν γκρίνιαξε. Μόνο που όταν ξαναπέρασα από την πλατεία ο γέρος που αυτή τη φορά έκανε σεξ με τον σκύλο έβγαλε την στολή γέρου ρακένδητου που φορούσε και αποκαλύφθηκε πως ήταν μπάτσος! Και αμέσως βγάζει και ο σκύλος τη στολή του και ήταν και αυτός μπάτσος. “Αλήτες είναι τα ΜΑΤ και οι ασφαλίτες” φώναξα. Και αμέσως άρχισαν να με κυνηγάνε με κάτι ποδήλατα με βοηθητικές ρόδες γύρω γύρω από την πλατεία. Τότε με είδε και ο περιπτεράς και άρχισε να με κυνηγάει και αυτός φωνάζοντας πως ξέχασα να πάρω τα ρέστα μου. Τότε άρχισε να με κυνηγάει και μια γυναίκα που ήταν η ταμίας αλλά στο μεταξί είχε μεταμορφωθεί σε ένα πανάσχημο τέρας. Τότε άρχισε να με κυνηγάει και ένας μαυρόασπρος τύπος, που φορούσε ρούχα τσοπάνου φωνάζοντάς μου: “στάσου, μύγδαλα”. Πέρασα από το μέρος που προσπαθούσα να παρκάρω προηγουμένως και ήταν ο ίδιος τύπος με το μαύρο αμάξι που πέρασε το φανάρι με κόκκινο και πήγε να με πατήσει και προσπαθούσε ανεπιτυχώς να βγει από το αυτοκίνητο μα δεν χόραγε γιατί ήταν το καταραμένο κολωνάκι. Τελικά έφτασα στο αμάξι μου. Ο δρόμος ήταν έρημος και ήταν νύχτα. Κανεις δεν με κυνηγούσε πια. Σαν να μπήκα μέσα σε μία πύλη και οδηγήθηκα στο πουθενά. Έβαλα μπρος και έφυγα για το σπίτι μου. Κανείς να μην με ενοχλήσει πια.

One response to “Ληστεία

Σχολιάστε

