24 χρονών χαμένος

Έφτασα τα 24 για να “προσαχθώ”. Ημέρα γενεθλίων, ημέρα φοιτητικών εκλογών. Το πολυτεχνείο γεμάτο κόσμο να φωνάζει πόσο η ΠΑΣΠ γαμάει τη ΔΑΠ, πόσο η ΔΑΠ ειναι ότι καλύτερο έχει σκεφτεί ποτέ άνθρωπος, πόσο κομμουνιστές είναι οι ΚΝΕ-ίτες και πόσο αγωνισταράδες είναι οι ΕΑΑΚίτες, και χαζοχαρούμενους ΑΡΕΝίτες να χαζογελάνε- πιστοί στη γραμμή Αλέξη Τσίπρα. “Πάνοπλοι” ΕΑΑΚίτες στην πόρτα στη Στουρνάρη περίμεναν τους κακούς αναρχικούς που μπορεί να τους χάλαγαν το πανηγυράκι καίγοντας καμιά κάλπη. Την ίδια ώρα που στη Στουρνάρη κάτι χουλιγκάνια με το εθνόσημο και μοτοσυκλέτες με απήγαγαν παρέα με τον φίλο μου τον Ν. Η απαγωγή μου από τον δικό μου κόσμο κράτησε περίπου δυο ώρες. Εκεί τυχαία είχαν φέρει και τον άλλο Ν. , γνωστό και μη εξερεταίο τρομοκράτη καθώς και τον Δ. Φιλαράκια και οι δύο από άλλες μπάντες. Τον πρώτο μάλιστα τον είχαν ξανα-απαγάγει και μερικές μέρες τις έζησε σε ένα κελί. Τώρα περιμένει δικαιοσύνη.

Η απαγωγή ήταν μόνο χρονοκαθυστέρηση στην κανονικότητα και σφαλιάρα στο ασυνείδητο. Στο μυαλό μου έρχονταν λόγια που έχω γράψει σε αυτό το blog. Η ελευθερία μου είναι στις σόλες των αλήτικων παπουτσιών μου. Τι είναι η πόλη τούτη που οι φυλακές είναι γεμάτες φίλους μας. Δεν πα να μας χτυπάν με όλμους και κανόνια. Οι μπάτσοι βέβαια φιλικότατη… Στο μυαλό είναι ο στόχος άλλωστε… Είχαμε και την ευκαιρία να κάνουμε πολιτική ζύμωση… “Αν είχατε μυαλό θα είχατε παραιτηθεί”, είπε ο διπλανός μου με πολύ ευγενική φωνή. Ο πιτσιρίκος μπάτσος δεν κατάλαβε πως τον έλεγε εκείνη τι στιγμή βλάκα.

Όταν δεν έχει κάτι να χάσεις όλα μπορούν να γίνουν εκνευριστικά εύκολα. Θα περπάταγα σε ένα τεντωμένο σχοινί, 50 μέτρα πάνω από το έδαφος, χωρίς προστατευτικό δίχτυ αν δεν με ένοιαζε να πεθάνω. Και εκείνη την στιγμή πριν πέσω- γιατί θα έπεφτα- θα άλλαζε η ζωή μου. Για μερικά δευτερόλεπτα μέχρι η Γη να με τραβήξει στο κέντρο της θα ανακάλυπτα την σπουδαιότερη αλήθεια, την ασημαντότητα την δικιά μου και την ασημαντότητα του να γυρεύεις την αλήθεια. Γιατί τα λέω αυτά; Γιατί η σύντομη απαγωγή μου από τον κόσμο έξω με έκανε να δω ξανά μια αλήθεια που έβλεπα πριν τον Δεκέμβρη του ’08. Ότι είμαστε περικυκλωμένοι σύντροφοι. Ότι απειλούμαστε κάθε μα κάθε στιγμή από τον πιο στυγνό εχθρό: από την συνήθεια… “Κοίτα να δεις που θα τραγουδάμε Άσιμο και δίπλα μας θα είναι μπάτσοι” έγραφα πριν μερικούς μήνες. Και είναι αλήθεια! Γίνεται στο πάρκο κάθε μέρα. Τους συνηθίσαμε και οι απαγωγές πληθαίνουν. “Μα για να εκδικηθώ θα μου δοθεί ευκαιρία, δεν είναι μακριά η επόμενη πορεία”.

Με τα πολλά συνειδητοποιώ ότι βρίσκω συντρόφους εκεί που δεν τους ψάχνω.

Σας σέβομαι, σας αγαπάω, εξακολουθώ να με βρίσκω σχεδόν συμπαθητικό

ΥΓ. Πάλι καλά υπάρχει και το θέατρο… Πάλι καλά υπάρχει η οργή που γίνεται κραυγή.

6 responses to “24 χρονών χαμένος

  1. ΟΟΟΟΟΟΟΟ!!! Τι πέρασες βρε συμπαθητικούλι στη μέρα των γενεθλίων σου?
    Επειδή γενικώς δεν βλέπω τηλεόραση, δεν έμαθα ότι έγιναν επεισόδια, αλλά η TV σίγουρα θα είχε τη δική της άποψη. Την παραπληροφόρηση!!
    Η μόρφωση δεν ανήκει στα κόμματα!
    Κομματικές παρατάξεις μέσα στα Πανεπιστήμια?
    Τελικά η παιδεία έγινε εκτροφείο μελλοντικών γουρουνόφατσων!!
    Δεν θα τους έλεγα απλά πρόβατα που τους χρησιμοποιούν τα κόμματα, αλλά ανεγκέφαλους που περιορίζονται από κομματικές γραμμές και ιδεολογικά στεγανά με την προσδοκία κάποτε οι ίδιοι να κυβερνήσουν την παράγκα ( Όπου κοιτάζω να κοιτάζεις όλη η Ελλάδα μια ατέλειωτη παράγκα…Σαββόπουλος .. πόσο επίκαιρο το τραγούδι αυτό!) Παράγκα, παράγκα αλλά το χρήμα αυτοί το μαζεύουν!
    Οι βλάκες ένσημοι, δεν μπορούν να τα βάλουν με τα παιδιά που είναι απαισιόδοξα λόγω ευφυίας, και αισιόδοξα λόγω θέλησης.
    Και συ είσαι ένα απ’ αυτά τα παιδιά και σίγουρα η ασχολία σου με το θέατρο σε έχει σώσει!
    Αλήθεια, γιατί δεν πάνε να κάνουν τίποτε άλλο, τα trolls όταν θέλουν να εκτονωθούν?
    Να έχετε να μαζί σας πάντα να μοιράζετε μπανάνες στα πιθήκια.

  2. ΔΕΝ εγιναν επεισοδια (απλα περπατουσα στο δρομο…)
    Τωρα για τους ανθρωπους που στελεχωνουν τις παραταξεις δεν μπορω να εκφερω αποψη ή γενικους αφορισμούς, αλλωστε υπηρξα και εγω οργανωμενο μελος σε οργανωση της εξωκοινοβουλευτικης αριστερας… Δεν εχω προσωπικο προβλημα με κανεναν οποια και απο τις εναλλακτικες του δοσει το ιδιο το συστημα να ακολουθησει… σε μια απο τις ραγες του συστηματος πορευεται κ το δικο μου βαγονι…

  3. Χαμενάκοοοοοοο……Χρόνια Πολλά ρε παλληκάρι…Και για τα γενέθλια και για τη γιορτή…..Ό,τι επιθυμείς, μ’αυτούς που επιθυμείς γι’αυτά που επιθυμείς….Είχαμε μια παραγγελιά σε εκκρεμότητα? Εεεεε….ναι…..Μην φρικάρεις….Μπορεί το σχέδιο να είναι τσάτρα πάτρα μπορεί να είναι τίγκα στη βρωμιά, μπορεί η βουλή να γέρνει χειρότερα απ’την Πίζα αλλά φταίει το τραπέζι που καθόμουνα και το ότι δεν είμαι καλλιτέχνης! Στο χαρίζω όμως με Αγάπηηηηη!!!!!

    Έκανα ότι ήταν μπορετό αφέντη Αμλέτο!

Σχολιάστε

