Ο φίλος μου ο «έτσι»

Ενώ ήμουν έτσι και ξεκίνησα θέλοντας να καταλήξω έτσι, κατάλαβα στην πορεία πως γινόμουν έτσι και αφού προσπάθησα να γίνω έτσι, τελικά κατέληξα να είμαι έτσι. Ελπίζω πως θα γίνω έτσι αν και κάτι που λέει πως το πιο πιθανό είναι να γίνω τελικά έτσι… αν δεν παραμείνω έτσι


9 responses to “Ο φίλος μου ο «έτσι»

  1. Ναι έχει πλάκα, και μου ΄ρθε η λέξη κοκορέτσι όταν διάβαζα, τόσα πολλά «έτσι» και με διαόλισε γιατί προσπαθω να κάνω χορτοφαγική.
    Αν την αναγραμματίσεις κιόλας, βγαίνει η αγγλική
    στέι (stay)!!!

  2. Φυσικά σε θεωρώ κακό!
    ‘Ελααα πλάκα κάνω!!
    Χαριτολογώντας το είπα. Γιατί είπες δυο φορές κοκορ-εεεεέτσι στο είπα!!!!
    Για σένα πιστεύω ότι είσαι ψυχάρα! Αλλιώς ούτε κάν θα συνέχιζα να σου γράφω!!

Σχολιάστε

