Μία Νύχτα

Σήμερα πρέπει να μεθύσουμε (γιατί;) κάπως πρέπει να περάσει η βραδιά. (μα κάθε μέρα μεθάμε) Αυτός ο χειμώνας θα είναι δύσκολος, δεν μας έχει απομείνει και πολύ μέχρι την άνοιξη. (μα ακόμα δεν έχουν έρθει οι γιορτές) Μα ακόμα δεν έχουν έρθει οι γιορτές, τι λέω… Σήμερα πρέπει να μεθύσω. Σήμερα πρέπει να πιω. Σήμερα πρέπει να περάσει (όχι, αυτό το ξαναείπα) ανώδυνα η βραδιά (το “ανώδυνα” σώζει λίγο την κοινοτοπία μου) Έχω βαρεθεί να γράφω. Νομίζω πως πρέπει να γράφεις αν το έχεις ανάγκη να βγει από μέσα σου. ( μου θυμίζεις τον Τρέμπλιεφ) Ο Τρέμπλιεφ αυτοκτόνησε για μία Νίνα (θα ήταν πολύ φτηνό αν αυτοκτονούσε μόνο για μία Νίνα) που τον άφησε για έναν Τριγκόριν. (γλάρος τσέχωφ) Χαζοπούλι είναι και ο Γλάρος. Πάντα ήθελα κάτι τέτοιο. Ένα βαλσαμωμένο χαζοπούλι να μου κρατάει συντροφιά την ώρα που αραδιάζω τις σκέψεις μου στο αναμμένο τζάκι. (και αυτές) Καίγονται για πάντα οι αναμνήσεις μου. Δεν αγγίζω τίποτα (γιατί ότι αγγίζω καταστρέφεται) Τους αγαπάω και τους δύο (δεν μιλάω για τους γονείς μου) αγαπάω (και) τον χαμένο μου εαυτό (και) την ζωή μου που την ζει κάποιος άλλος (αντί για εμένα) αγάπης λόγια που χτυπάνε τον τοίχο και πέφτουν κάτω. (αντί να είναι φωνές καύλας που σπάνε τα τζάμια) Μία νύχτα σαν και αυτή (πρέπει να μεθύσουμε) πρέπει να αυτοκτονήσουμε. Μια τόσο γλυκιά νύχτα οι σφαίρες περνάνε αργά από τον δεξί κρόταφο (το μέρος του κρανίου ανάμεσα στο αφτί και το μάτι) και ταξιδεύουν στο κεφάλι και βγαίνουν από τον αριστερό. Μόνο που οι κρόταφοί μου θα έχουν γίνει γκρι και η σφαίρα δεν θα έχει κάνει ακόμα το ταξίδι. Μα τι έλεγα… Α, ναι… Σπασμένα γυαλιά μου τρυπάνε τη γλώσσα. Αν φταίει κάποιος δεν είμαι εγώ. Αν φταίει κάποιος είναι η γη (και η ευωδία που ξεχύνεται από τα στήθια και τις πλεξούδες σου) Πάμε να φύγουμε (ματωμένος γάμος λόρκα) Δεν θα παίξω ποτέ (λόρκα) Δεν θα παίξω ποτέ τίποτα. Ένα είναι το μεγάλο μου πρόβλημα… (βγαίνω στη σκηνή και δεν ξέρω που να βάλω τα χέρια μου)

Σχολιάστε

