πρέπει να σταματήσουμε να μιλάμε με λέξεις (νομίζω)

<!– @page { size: 21cm 29.7cm; margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } –>

Έχω μια ιδέα στο μυαλό μου να γράψω, μα αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να βρω τις λέξεις που την εκφράζουν. Ίσως μια κραυγή, μια παράτολμη πράξη ή ένας χορός να το περιέγραφαν πιο καλά. Κουτοί άνθρωποι νομίζουν πως τα ξέρουν όλα και πως τα πάντα μπορούν να τα πουν. Κανίβαλος είναι αυτός που τρέφεται με άλλους ανθρώπους, πως λέγεται όμως αυτός που τρώει τα σπλάχνα του; Υπάρχει λέξη που να σημαίνει αυτό που νιώθω τώρα;Έχω μια ιδέα στο μυαλό μου να γράψω, μα αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να βρω τις λέξεις που την εκφράζουν. Ίσως μια κραυγή, μια παράτολμη πράξη ή ένας χορός να το περιέγραφαν πιο καλά. Κουτοί άνθρωποι νομίζουν πως τα ξέρουν όλα και πως τα πάντα μπορούν να τα πουν. Κανίβαλος είναι αυτός που τρέφεται με άλλους ανθρώπους, πως λέγεται όμως αυτός που τρώει τα σπλάχνα του; Υπάρχει λέξη που να σημαίνει αυτό που νιώθω τώρα;Έχω μια ιδέα στο μυαλό μου να γράψω, μα αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να βρω τις λέξεις που την εκφράζουν. Ίσως μια κραυγή, μια παράτολμη πράξη ή ένας χορός να το περιέγραφαν πιο καλά. Κουτοί άνθρωποι νομίζουν πως τα ξέρουν όλα και πως τα πάντα μπορούν να τα πουν. Κανίβαλος είναι αυτός που τρέφεται με άλλους ανθρώπους, πως λέγεται όμως αυτός που τρώει τα σπλάχνα του; Υπάρχει λέξη που να σημαίνει αυτό που νιώθω τώρα;Έχω μια ιδέα στο μυαλό μου να γράψω, μα αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να βρω τις λέξεις που την εκφράζουν. Ίσως μια κραυγή, μια παράτολμη πράξη ή ένας χορός να το περιέγραφαν πιο καλά. Κουτοί άνθρωποι νομίζουν πως τα ξέρουν όλα και πως τα πάντα μπορούν να τα πουν. Κανίβαλος είναι αυτός που τρέφεται με άλλους ανθρώπους, πως λέγεται όμως αυτός που τρώει τα σπλάχνα του; Υπάρχει λέξη που να σημαίνει αυτό που νιώθω τώρα;Έχω μια ιδέα στο μυαλό μου να γράψω, μα αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να βρω τις λέξεις που την εκφράζουν. Ίσως μια κρ αυγή, μια παράτολμη πράξη ή ένας χορός να το περιέγραφαν πιο καλά. Κουτοί άνθρωποι νομίζουν πως τα ξέρουν όλα και πως τα πάντα μπορούν να τα πουν. Κανίβαλος είναι αυτός που τρέφεται με άλλους ανθρώπους, πως λέγεται όμως αυτός που τρώει τα σπλάχνα του; Υπάρχει λέξη που να σημαίνει αυτό που νιώθω τώρα;Έχω μια ιδέα στο μυαλό μου να γράψω, μα αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να βρω τις λέξεις που την εκφράζουν. Ίσως μια κραυγή, μια παράτολμη πράξη ή ένας χορός να το περιέγραφαν πιο καλά. Κουτοί άνθρωποι νομίζουν πως τα ξέρουν όλα και πως τα πάντα μπορούν να τα πουν. Κανίβαλος είνα ι αυτός που τρέφεται με άλλους ανθρώπους, πως λέγεται όμως αυτός που τρώει τα σπλάχνα του; Υπάρχει λέξη που να σημαίνει αυτό που νιώθω τώρα;

Σχολιάστε

