Επιθανάτιος Ρόγχος 2008

3-ήμιση ώρες πριν μας αφήσει ο παλιός έτος και μας έρθει ο καινούριος έψαχνα κάτι για την Υπερρεαλιστική Ομάδα Αθήνας… εν πάσει περιπτώση βρήκα ένα ερωτηματολόγιο αυτής της ομάδας στο οποίο και θα απαντήσω:

-Γιατί κλαις;
Γιατί ο μπάτσος πού έχω στο κεφάλι μου με ψεκάζει δακρυγόνα
– Γιατί δεν κλαις;
Γιατί τελικά αγόρασα μάσκα άνθρακα
– Πού είναι ο βάλτος;
Στα πρέπει
– Ποιος και πού είναι ο δεσμοφύλακας;
Στην γωνία είναι και περιμένει
– Πού συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο;
Κάθε απόφαση που παίρνεις σε περισσότερο από 5 λεπτά είναι μια άβυσσος
– Περιφρονείς κάτι;
την Τι-Βι
– Θα ερωτευόσουν για πάντα;
Θα είμαι πάντα ερωτευμένος
– Γιατί πουλιούνται τα «έργα τέχνης»;
Για να αναγνωρίζεται η ύπαρξη της τέχνης στα μάτια κάποιων
– Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά από την προηγούμενη ερώτηση;
Τα εισαγωγικά κάνουν πιο τσαχπίνικη την έννοια «έργα τέχνης»
Do you remember revolution?
Ελευθερία μου οι σόλες των αλήτικων παπουτσιών μου
– Θα ανέβαινες ένα βουνό αν το επέβαλε το ωροσκόπιό σου;
Δεν θα το έκανα απλά και μόνο επειδή μου το επέβαλε
-Θα σκότωνες τον παππού σου, αν το τζάμι δεν έσπαγε απ’ τον πάγο;
Θα προσπαθούσα να σκοτώσω και τους παππούδες των υπολοίπων
– Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου, αν η ζωή σου έστηνε καρτέρι;
Θα το έκανα… έτσι ορίζεται το τραγικό.
– Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου το πρωί, αν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε απ΄το νόμο;
Είμαστε τρομοκράτες όλοι
– Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε μετά τα μεσάνυχτα απ΄την αρχή μέχρι το τέλος την οδό Αχαρνών, αν γνωρίζατε ότι ποτέ δεν πρόκειται να σας συλλάβουν;
Η ζωή μας είναι η Πατησίων
-Θα σκότωνες τον Μπους αν σου χάριζαν δέκα λαχταριστά εκλέρ;
δεν θα τον σκότωνα… έχεις δει το κουρδιστό πορτοκάλι? κάτι τέτοιο θα του έκανα
-Θα μου έδειχνες τα σαπισμένα σου δόντια αν έβλεπες μέσα τους τ΄αστέρια;
σου πάει να χαμογελάς ακόμα και αν έχεις δόντια σαπισμένα
– Θα έπεφτες στο πηγάδι αν ήσουν θλιμμένος;

θα κατουρούσα στο πηγάδι και θα έφευγα θριαμβευτής

Εξεγερμένο το νέο έτος


5 responses to “Επιθανάτιος Ρόγχος 2008

  1. ζήλεψα κι είπα να το κάνω και γω.. σα συνέντευξη είναι λίγο..
    -Γιατί κλαις;
    δεν κλαίω..
    – Γιατί δεν κλαις;
    δεν μπορώ όταν θέλω
    – Πού είναι ο βάλτος;
    στη στασιμότητα
    – Ποιος και πού είναι ο δεσμοφύλακας;
    είναι παντού και πουθενά
    – Πού συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο;
    κάνω πως δεν υπάρχει και μετά τη βρίσκω στα όνειρά μου
    – Περιφρονείς κάτι;
    τη σιγουριά
    – Θα ερωτευόσουν για πάντα;
    φοβάμαι πως μόνο για πάντα ερωτευόμαστε. τα υπόλοιπα είναι για να ξεχνιόμαστε..
    – Γιατί πουλιούνται τα «έργα τέχνης»;
    Για να ζουν κι οι καλλιτέχνες. για να ξεχωρίζουν από τους τεχνοκράτες, από τους αδαείς.. είναι μέσα στο παιχνίδι γιατί κάποιοι άνθρωποι εκτιμούν κάτι μόνο με βάση την χρηματική του αξία.
    – Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά από την προηγούμενη ερώτηση;
    και να αφαιρεθούν και τα έργα τέχνης να βρίσκονται παντού για όλους!
    – Do you remember revolution?
    do you?
    – Θα ανέβαινες ένα βουνό αν το επέβαλε το ωροσκόπιό σου;
    δεν ξέρω ακόμη αν είμαι ζυγός ή παρθένος.. και σε καμία περίπτωση. μάλλον θα το λέει μεταφορικά άλλωστε!
    -Θα σκότωνες τον παππού σου, αν το τζάμι δεν έσπαγε απ’ τον πάγο;
    ? εξαρτάται ποιον από τους 2..
    – Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου, αν η ζωή σου έστηνε καρτέρι;
    ποτέ δε θα παραδοθώ αμαχητί. έτσι νομίζω τώρα.
    – Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου το πρωί, αν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε απ΄το νόμο;
    ο φυσικός θάνατος είναι ήδη η μεγαλύτερη τιμωρία μας. κανένας επιβεβλημένος θάνατος. ΖΩΗ!
    – Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε μετά τα μεσάνυχτα απ΄την αρχή μέχρι το τέλος την οδό Αχαρνών, αν γνωρίζατε ότι ποτέ δεν πρόκειται να σας συλλάβουν;
    Ένσταση στη διατύπωση: θα εξέταζα το ενδεχόμενο! αν είχαμε πιει αρκετά και γουστάραμε, ουου… τραγουδώντας και χορεύοντας θα την πηγαίναμε..
    -Θα σκότωνες τον Μπους αν σου χάριζαν δέκα λαχταριστά εκλέρ;
    θα τους έλεγα να βάλουν τα εκλέρ στον κώλο τους και να κάνουν αυτοί τη βρώμικη δουλειά! σιγά μη λερώσω τα χέρια μου εγώ μέχρι να σκοτώσουν τη ρίζα της βλακείας που τους δέρνει κι αυτούς..
    -Θα μου έδειχνες τα σαπισμένα σου δόντια αν έβλεπες μέσα τους τ΄αστέρια;
    ασφαλώς! και με χαρά.. το δύσκολο είναι να καταφέρεις να δεις «τ’ αστέρια» μέσα στις κουφάλες..
    – Θα έπεφτες στο πηγάδι αν ήσουν θλιμμένος;
    ούτε καν στη θάλασσα..

  2. Δεν διάβασα τις απαντήσεις -δυσκολεύτηκα ομολογώ- γιατί θέλω να απαντήσω κι εγώ…Πού το βρήκες «αναπάντητο» να το κοπιάρω;

    Εξεγερμένο το Νέο Έτος και όλα τα Υπόλοιπα!!!

  3. γενικα παιζει σε αρκετα μπλογκς… εγω εψαχνα κατι περι της υπερρεαλιστικης ομαδας αθηνας… τι ειναι κειμενα κλπ… και το βρηκα σε αρκετα μπλογκς… παρτο παρτο

  4. Προσπάθησα να γράψω ότι μου βγαίνει, κατ’ευθείαν!!

    -Γιατί κλαις;
    Για να ξεσπάσω..
    – Γιατί δεν κλαις;
    Γιατί είμαι μαλάκας
    – Πού είναι ο βάλτος;
    Στους γύρω μου.
    – Ποιος και πού είναι ο δεσμοφύλακας;
    Μάλλον είναι το αύριο..
    – Πού συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο;
    Στις μουσικές
    – Περιφρονείς κάτι;
    Το πρέπει
    – Θα ερωτευόσουν για πάντα;
    Θα το προσπαθούσα τουλάχιστον
    – Γιατί πουλιούνται τα «έργα τέχνης»;
    Για να «υπάρχουν».
    – Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά από την προηγούμενη ερώτηση;
    Και δεν τα αφαιρείς
    – Do you remember revolution?
    Πολλές φορές
    – Θα ανέβαινες ένα βουνό αν το επέβαλε το ωροσκόπιό σου;
    Μόνο αν ήταν από το στόμα της Λίτσας Μητέρα – πατέρα ( πως σκατά τη λένε) Μην πιστέυετε τι λένε στα περιοδικά !!! Μία είναι η επιστήμων!!!!
    -Θα σκότωνες τον παππού σου, αν το τζάμι δεν έσπαγε απ’ τον πάγο;
    Τον παππού μου όχι.
    – Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου, αν η ζωή σου έστηνε καρτέρι;
    Είναι ένα στοίχημα πάντως…
    – Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου το πρωί, αν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε απ΄το νόμο;
    όλοι θα πεθάνετε μια μέρα..
    – Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε μετά τα μεσάνυχτα απ΄την αρχή μέχρι το τέλος την οδό Αχαρνών, αν γνωρίζατε ότι ποτέ δεν πρόκειται να σας συλλάβουν;
    Την Αχαρνών δεν το έχω σκεφτεί..
    -Θα σκότωνες τον Μπους αν σου χάριζαν δέκα λαχταριστά εκλέρ;
    Σιγά μη βάψω τα χέρια μου με αίμα, για 10 κωλοεκλέρ!!!! Καν’τα 20 και το συζητάμε.
    -Θα μου έδειχνες τα σαπισμένα σου δόντια αν έβλεπες μέσα τους τ΄αστέρια;
    Ναι !!!!! Θα σου τα έδειχνα . Προσπαθώ να τα δειχνω όσο πιο πολύ μπορώ…
    – Θα έπεφτες στο πηγάδι αν ήσουν θλιμμένος;
    Όχι ! Όποτε είμαι έτσι, πέφτω στην κατάθλιψη!

    Ωραίο ήταν…

Σχολιάστε

