Μάθημα Πρώτο

Εν αρχή ειν η ψυχή και όλα τα άλλα έπονται. Έχω μια ψυχή που την κουβαλάει ένα σκαρί, το σώμα. Το φθαρτό και το άφθαρτο συνυπάρχουν και πορεύονται μέχρι το τέλος.

Το πακέτο ψυχή και σκαρί (δεν το λέω σώμα) αποτελεί την έννοια Άνθρωπος. Ο Άνθρωπος έχει κάποια φυσικά χαρακτηριστικά, επίκτητα ή εγγενετείς εμφανισιακά ή μη. Αυτά το κάνουν ταυτόχρονα δυνατό αλλά και ευάλλωτο. Τώρα πως αυτες οι περίεργες έννοιες μπλέκονται δεν είναι δουλειά μου να εξηγήσω.

Το μόνο που ξέρω είναι ότι υπάρχω. Το σκαρί μου άλλοι το βρίσκουν γοητευτικό ή όμορφο αλλά οι περισσότεροι μάλλον αδιάφορο. Το ίδιο και την ψυχή. Τον Άνθρωπο χαμένο δεν ξέρω πως τον αντιμετοπίζουν. Ελπίζω όχι με αδιαφορία, εγώ πάντως με βρίσκω σχεδόν συμπαθητικό.

Τα μαθήματα ιστορίας ήταν κάτι που από τα παλιά τα βαριόμουν. Βέβαια σαν ασυνεπείς που είμαι προσαρμόζομαι με το παρελθόν μου. Τον τελευταίο καιρό τίποτα δεν είναι όπως παλιά. Το θέμα είναι πως δεν ξέρω αν είναι καλύτερα ή χειρότερα (ή και τα δύο). Πάντως νιώθω πολύ όμορφα και ελπίζω αυτό το ψυχικό πράγμα να βγαίνει και στο σκαρί.

Πάντως πλάκα έχει να αλλάζεις. Και ναμαι διαφορετικός! Ίδιος, παρόμοιος, διαφορετικός. Έτσι νιώθω. Νιώθω σαν μια πουτάνα. Πρέπει να εκπορνεύσω την ψυχή και το σώμα μου, λιγότερο μάλλον το σώμα μου, για να γίνω άνθρωπος μεγάλος, και ευχαριστώ τον άνθρωπο που το είπε αυτό.

Πρέπει να αλλάξω κι άλλο: (ΦΩΝΑΧΤΑ) ΣΚΑΤΑ ΣΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΧΑΜΕΝΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΠΟΣΟ ΠΡΟΣΚΑΙΡΟΣ ΕΙΣΑΙ ΜΙΚΡΕ ΑΔΙΟΡΘΩΤΕ ΤΕΜΠΕΛΗ.

Ολα γυρίζουν από εμένα, όταν όμως καταφέρω να νικήσω το εγώ μου αυτός ο κόσμος θα μου ανήκει. Και ευχαριστώ και εκείνη.

3 responses to “Μάθημα Πρώτο

  1. Ναι κάπως έτσι!…κάπως αλλιώς!…κάπως διαφορετικά για τον καθένα, αφού δεν υπάρχει ένα κι ας βασίζομαστε στο ένα…
    Ένας θεός μόνο ξέρει!…
    η ψυχή! απλά ακολουθεί, προστατεύει, επουλώνει, σώζει!
    τα υπόλοιπα πρέπει απλά να τα δεχθείς, καλά η κακά!

    Να κάνεις κακό? θα πάθεις κακό! (ενός κακού μύρια έπωνται)

    Να αντιδράσεις? θα σου αντιδράσουν! (νόμος της φύσης)

    Να κάνεις καλό? … ίσως κάποια μέρα να ξαναγυρίση σε σένα!(πίστη)

    απλά πορεύεσε για να υπάρχεις και να χαίρεσε τις λίγες σημαντικές στιγμές της ζωής οι οποίες είναι ανεκτίμητες, αναντικατάστατες και ο πραγματικός πλούτος μας.

    Τώρα, θα διαφωνίσω! με την εκπόρνεση. Θεωρώ ότι η σωστή λέξη-έννοια είναι, ΜΟΙΡΑΖΩ το σώμα ή την ψυχή …
    γιατί διαφορετικά, θα είμασταν όλοι πουτάνες!
    και προφανώς δεν είμαστε όλοι.

  2. δε διαφωνω μητσο μου και δεν ψαχνω τη μοναδικη αληθεια…. σκεψεις κανω που ανερρουνται η ενισχυονται αναλογα με τα βιωματα και της συναναστροφης, αναλογα με την τριβη με τη ζωη και ολες τις συνιστωσες της, οποτε κραταω ολα οσα μου ειπες με μια μικρη ενσταση

    το μοιραζω ειναι ενεργητικο ρημα και προυποθετει τη θεληση του υποκειμενου…. θελω να μοιρασω, μπορω να μοιρασω και μοιραζω…
    το εκπορνευω εχει μεσα την εννοια της μη επιθυμιας ή μη ικανοτητας… πρεπει να πιεστω για να μοιρασω, για να δωσω καλυτερα. και αυτο οχι γιατι δε θελω αλλα γιατι δε μπορω….
    ειμαστε ευνουχισμενες πουτανες μητσε μου… αναπηροι ψυχικα και πρεπει να πιεσουμε τους εαυτους μας (περισσοτερο ή λιγοτερο εξαρταται στο καθενα) για να δωθουμε….

Σχολιάστε

