Μέλλον

<!– @page { size: 21cm 29.7cm; margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } –>

Το μόνο που ξέρω για την ζωή μου δεν ξεπερνάει τα όρια του τι θα κάνω σήμερα το βράδυ. Υπάρχουν βέβαια και πράγματα ή καταστάσεις που θα συνεχίζουν να γίνονται κατ’ εξακολούθησει, μέχρι να πεθάνω. Και αυτό ξέρω για την ζωή μου! Ότι θα πεθάνω!

Κατά τα άλλα ξέρω ότι θα συνεχίσω να κοιμάμαι κάποιες ώρες την ημέρα, να πίνω καφέ, να χέζω, να κατουράω, να πλένομαι, να κόβω τα μαλλιά και τα νύχια μου γιατί αυτά ποτέ δεν σταματούν να μεγαλώνουν.

Νομίζω πως θα γαμηθούμε με έναν διόλου ευκαταφρόνητο αριθμό αξιοσέβαστων γυναικών και τρόπον τινά όμορφων γυναικών, χαριτομένων τουλάχιστον. Βέβαια για αυτό δεν είμαι και τόσο σίγουρος, αλλά τι να κάνεις. Τι στο καλό, δηλαδή, μόνο εγώ με βρίσκω συμπαθητικό μέσα σε έναν ολόκληρο πλανήτη;

Πέρα από αυτά θα αρρωστήσω κάμποσες φορές, δεν έχω δυνατό σκαρί, θα σκαλίσω την μύτη μου, αν και δεν θα έπρεπε γιατί είναι άσχημη συνήθεια και δεν πουλάει στον χώρο μου. Για την υπόλοιπη ζωή μου θα εξακολουθήσω να τρώω, παρόλο που ξέρω πως παχαίνει και είναι χάσιμο χρόνου. Θα συνεχίσω να καπνίζω και να πίνω αλκοόλ μέχρι να μου το κόψει ο γιατρός, αλλά από την άλλη μπορεί να μην μου τα κόψει ή, τέλος πάντων, να μου πει να τα κόψω, πράγμα που δεν θα κάνω: ποιος θέλει να πεθάνει έχοντας σταματήσει το αλκοόλ και ποια η ουσία του να πίνεις αλκοόλ αν δεν έχεις συντροφιά ένα τσιγάρο…Και αν είναι να πεθάνω σύντομα ίσως αρχίσω τα ναρκωτικά. Θα με κάνουν να νιώθω καλύτερα από τα φάρμακά του και δεν θα τον κάνω πλούσιο τον μπάσταρδο.

Αυτά είναι λοιπόν τα μόνα πράγματα που ξέρω για την ζωή σας.

Σχολιάστε

