Τζίμης ο Καράφλας: Ο προεκλογικός

Όχου ρε γαμώτο… Είμαι μπερδεμένος… Έχω μάνα ΠαΣοΚα, πατέρα Νεοδημοκράτη, η γιαγιά μου θα ψηφίσει ΣΥΝ γιατί της αρέσει ο Τσίπρας και ο παππούς μου ΚΚΕ γιατί ήταν λέει στον πόλεμο που κυνηγούσανε λέει τους φασίστες λέει.
Και εγώ δεν ξέρω τι να ψηφίσω… Να ακούσω τον πατέρα μου; Αφού αυτός είναι χοντρός, και αν η ψήφος με επηρεάσει και γίνω και εγώ χοντρός, τότε τι; Λες να ακούσω την μάνα μου; Μα αυτή δεν μου αγοράζει μοτοσικλέτα λέει γιατί θα πάω να καρφωθώ σε καμιά κολώνα λέει και θα με κλαίνε οι ρέγκες, λέει, όπως τον ξάδερφο μου τον Σοφοκλή, λέει, που σκοτώθηκε με την γκόμενα του… Ποτέ δεν την συμπάθησα την πουτάνα…Καλά να πάθει… Να ακούσω την γιαγιά μου; Αλλα αυτή έχει μαλάκυνση και νομίζει πως αν ψηφίσει ΣΥΝ θα της κάτσει ο Τσίπρας…
Μια μέρα της είχα στείλει έναν φίλο μου, ωραίο παιδί, ξέρεις μαλλιάς, με μούσια, στο πολυτεχνείο σπουδάζει. Κάτι είναι λέει ΑΕΚτζής, ΕΑΚτζης, ΚΑΕτζης, καφετζής πάντως δεν είναι (άχαχαχαχχΑΑΑΧαχαχΑΑΧΧΧΑχαχαχαχα, πολύ αστείο! Έχω και πλάκα ο άτιμος). Αυτός έμοιαζε με τον Στράτο από την Βέρα! Τον βλέπει η γιαγιά και του ορμάει! Μετά βγάζει το βρακί της και τον κυνηγάει σε όλο το σπίτι με την μαγκούρα… Πολύ γέλιο σου λέω μεγάλε! Είχε πάθει πλάκα ο Μπάμπης ο ΑΕΚτζής που έμοιαζε στον Στράτο. Την γούσταρε την γιαγιά! Ε, τα φτιάξανε, το κάνανε κάνα δυο φορές και μετά η γιαγιά μου τον χώρισε γιατί, λέει, είχαν, λέει, «ασυμφωνία χαρακτήρων» λέει… Μαλακίες… Εγώ λέω ότι τον άφησε επειδή ο φίλος μου ήταν λίγο ασχημούλης και η γιαγιά μου είχε ήδη ερωτευτεί τον Τσίπρα.
Ρε… Μπας και ακούσω τον παππού μου και ψηφίσω ΚΚΕ; Αλλά τι θα πει ΚΚΕ; Κομουνιστικό Κόμμα Ελλάδος και εγώ τους φοβάμαι τους κομουνιστές γιατί είναι άγριοιο τύποι και όλο φωνάζουν. Απορώ πώς ο παππούς μου θα τους ψηφίσει. Μάλλον μαλάκυνση θα έχει και αυτός. Θα πω στην μάνα να τον πάμε στον γιατρό.
Τελικά όμως δεν ξέρω… Και οι μαλάκες οι αναρχικοί δεν κατεβαίνουν στις εκλογές…
Τι βλάκες και αυτοί. Α! Το βρήκα!!! Οικολόγους θα ψηφίσω! Γιατί είμαι και πολύ οικολόγος ναούμ και ξέρω και δεν ανάβω πολλές ώρες τον θερμοσίφωνα και δεν πετάω τα κουτάκια από την κόκα κόλα στον δρόμο και στο δημοτικό έκανα και ανακύκλωση! Ναι! Οικολόγους θα ψηφίσω… Είμαι οικολόγος! Το έχω στο αίμα μου! Κάηκαν και τα δάση τώρα και θα είναι γαμώ να ψηφίζεις οικολόγους… Θα πω και στην παρέα στην πλατεία να ψηφίσει! Και στο γήπεδο!
Βρήκα και μερικά συνθηματάκια να φωνάζω:
Οικολόγεεεε, Ε-ΕΕΕΕ, Βγαλτην έξωωωω, Ω-ΩΩΩΩ, Να την δούμεεεεε, Ε-ΕΕΕΕ, και να πούμε Ο-ΟΟΟΟ
Γαμα τους την θεία μωρή οικολογία
Κάντε τουμπεκί και πάρτε το χαμπάρι η Οικολογία είναι το καμάρι
Πράσινη Πράσινη Πράσινη θεά Οικολογία είναι μία και ΜΟΝΑΔΙΚΙΑ
Πάντως γαμώ, το κέρατο μου, η γκόμενά μου θα ψηφίσει Καρατζαφέρη… Ναι, ρε… Η Αλβανίδα που είχα γνωρίσει τότε… Ε, μια μέρα που άργησε να πάει σπίτι την έδειρε ο πατέρας της και βγήκε στους δρόμους φωνάζοντας: «Βοήθεια, βοήθεια με χτυπάει ένας αλβανός.» Μετά άκουσε στο τηλε- αστυ ότι οι Αλβανοί είναι κακοί και κλέβουν και βιάζουν και χτυπάνε και το αποφάσισε. Να σου πω την αλήθεια και εγώ θα τον ψήφιζα γιατί είμαι πατριώτης και όταν ήμουν μικρός άκουγα την Έφη την Σαρρή που είναι και πολύ γκόμενακι. Αλλά είπαμε! Είμαι οικολόγος. Άσε που αν ψηφίσω διαφορετικό κόμμα από την γκόμενα μου θα τσακωθούμε και θα χωρίσουμε! Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια! Και οικολογία και καινούρια γκόμενα!
Ε, τώρα κάτι αριστερούς βρομιάρηδες δεν τους ψηφίζω… Αυτοί όλο πορείες κάνουν και βάζουν και επεισόδια και κάψανε τον άγνωστο στρατιώτη! Ούτε τον Παπαθεμελή γιατί θα κλείσει όλα τα μπουζουξίδικα και τι θα κάνω τα σαββατοβραδα…
Τέλως πάντων. Πάω για καφέ τώρα με τα φιλαράκια να δούμε την εθνικάρα να γαμάει τους Ισπανούς! Θα τους σκίσουμε ρε! Εκδίκηση θα πάρουμε! Πάμε μωρή εθνικάρα ΑΡΡΩΣΤΙΑ!!!
Ελλάς Ολέεεε Ολεεεεε

Σχολιάστε

