Είμαι στενάχωρος.

Είμαι στενάχωρος. Γυρεύω την λύτρωση. Χορεύω και κλέβω στιγμές, χαμόγελα αγκαλιές και φιλία. Αλλάζω πορεία και τρομάζω. Αριστερά κοιτάζω και περνάω τον δρόμο με λίγο τρόμο για τα αμάξια. Και όλο γκρινιάζει η αριστερή μου φράξια. Πάντα άξια! Περνάει γερνάει γελάει χιμάει, Είναι ίδια όπως τότε. Μα αν ναι το όχι, ίσως κάποτε να βγει αληθινό. Είμαι στενάχωρος και βαδίζω μπροστά. Βαράω προσοχή και φτύνω στον δρόμο. Μουσικούλα στα αυτιά από αυτήν την πρόστυχη, την βρώμικη, την μαύρη, την άτεχνη, γιατί δεν ξέρω. Και τέτοιες οι ζωές που περνάνε από δίπλα σου. Και τέτοιες ζωές στα παγκάκια αράζουν και οι ήλιοι σε ένα, δύο, πολλά σύμπαντα χαράζουν. ‘Ε! Χαμένε!’ ακούγεται η φωνή που σε συντρίβει, και το τσιγάρο αριστοτεχνικά στα δάχτυλά σου στρίβει, σε μια γωνία κάπου εκεί ψηλά κρύβεται ο καπνός όταν κέγεται το τσιγάρο, τέτοια σκέφτομαι όταν το λάθος τρένο πάρω και σαλπάρω στα σεντόνια τα άσπρα. Τελικά είσαι οι επιλογές που δεν έχεις πάρει και τα όχι που έχεις πει. Γι’ αυτό είμαι τώρα εδώ.

2 responses to “Είμαι στενάχωρος.

  1. δεν ξερω πως επεσα πανω σου στεναχωρε…μα κατι ξεχασμενο αναδυθηκε και ζηταει εκδικηση ..γμτ τελικα ειμαι οι επιλογες που δεν εκανα.

Σχολιάστε

