Στρατός Τρύπια Μυαλά Κοντά Μαλλιά

Αγαπητό Ημερολόγιο,
***Σήμερα έφυγε ο Κωστάκης για φαντάρος… Έκανα ότι μπορούσα για να τον αποτρέψω αλλά εκείνος τίποτα… Ο στρατός είναι κακό πράγμα, και άλλα τέτοια χαριτωμένα του έλεγα μα δεν πείστηκε. Το χειρότερο όμως το διαπίστωσα αργότερα: είμαι αρκετά μεγάλος και εγώ για να πάω φαντάρος! Να υπηρετήσω την πατρίδα! Και τα εθνικά ιδανικά του αστικού κράτους! Σκατά… Αντιρρησίας συνείδησης…
Βρε τον «αντεντε» * ντύθηκε στο χακί. Θα μου πεις δεν πάει και στον πόλεμο μα θα σου πω: ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΣΟΥ?!?!

***Του αφιερώνω το τραγούδι του Ν. Άσιμου που λέει ‘Σαν θα με καλέσει η πατρίδα να πάω στον οχτρό να πολεμήσω (ή τον στρατό να υπηρετήσω) θα τους πω δεν έχω εγώ πατρίδα ούτε θυσιάζομαι ποτές για των μπουρζουάδων σαγόνια […]Τα ντουφέκια μας τα θέμε, τα θέμε, για τα στήθια τα, τα στήθια τα δικά σας. Κι οι λαοί αδέ…, λαοί αδελφωμένοι, θα σας στήσουνε, σας στήνουνε στον τοίχο. Σαν κινήσετε, κινήσετε πολέμους Τότε η μάχη θε να γίνει ταξική
Τότε η μάχη στα κεφάλια σας θα πέσει Τότε η μάχη θα γυρίσει ταξική Τούρκοι, Έλληνες, Άραβες και νέγροι Όλοι επανά…, όλοι επανά…, όλοι επανά- επαναστατήσαν
Και η νίκη μας ζυγώνει κάθε μέρα που περνά…

***Την καρδιά περιβόλι μου την έκανε η κομμώτρια. Ναι, ναι, ναι κουρεύτηκα ύστερα από 3 περίπου χρόνια, αλλά μην δίνεις σημασία. Της λέω λοιπόν ότι το πρώτο ηλικιακό σοκ το έπαθα όταν οι φίλοι μου πήραν αμάξι και όταν και εγώ πήρα αμάξι. Το δεύτερο τώρα που αρκετοί φίλοι και γνωστοί μπαίνουν φαντάροι και δεν προλαβαίνω να βάλλω τελεία γυρνάει και μου λέει: Το τρίτο σοκ θα το πάθεις όταν τους βλέπεις να αρχίζουν να παντρεύονται. Σκέφτηκα να την δολοφονήσω, και έιχα την δυνατότητα αφού μπροστά μου υπήρχαν ένα σορό ψαλίδια για όλες τις χρήσεις, αλλά δεν το έκανα. Δεν λέει να έβγαινα στους δρόμους σαν τον παλαβό με το μισό κεφάλι κουρεμένο.
***Πήρα και κάτι ταινίες να δω… Το Fountain και τα παιδιά των ανθρώπων… Λέω μήπως δω και κάτι καλό. Έχω αρκετό καιρό να ενθουσιαστώ με ταινία σε σημείο που να γίνει κομμάτι μου και παλιότερα τα κατάφερνα σε αυτόν τον τομέα καλύτερα. Δεν ξέρω τι μπορεί να φταίει. Μου έχει λήψει το συναίσθημα που είχα σαν ήμουν μικρότερος. Κόλλαγα πολύ εύκολα με τραγούδια, ταινίες και τέτοια πράγματα. Σχετικά πρόσφατα ακούω μανιοδώς ένα τραγούδι των Active Member. Με το ζερβό λέγεται και το ρεφρέν λέει:
Κάνε με σου’ χα πει μεγάλη μπόρα
Να τους πνίξω όλους
μέσα στην δικιά τους σαπίλα
σου’ πα να με κανεις δράκο
να σας φιλάω απ’ τους φασίστες
μονάχα εγώ
παντα σου ζήταγα να φτιαξεις ένα ασπομαυρο σακάκι
να φοράω με της αυγής τα φύλλα
Παππού, μάθε με, σου’ λεγα για να τους την σπάω
να γράφω με το ζερβό

ΥΓ1. Το σώμα μας είναι δικό μας και το κάνουμε ότι θέλουμε, το ίδιο και το δωμάτιο μας. New τρυπα in twon!!!
ΥΓ2. Μου έλειψε μια ψυχή και θα αργήσω να την δω.
ΥΓ3. Διακοπές στον βορρά και να τα σπάει όλα!

*αντεντές: έτσι αποκαλούμασταν με τον φίλο μου τον Κώστα όταν ήμασταν πιτσιρίκια

3 responses to “Στρατός Τρύπια Μυαλά Κοντά Μαλλιά

Σχολιάστε

