Τζίμης ο Καράφλας: Χάι τεκ και αλτέρνατιβ

Τι δουλειά έχω εγώ με αυτά τα κωλοπράγματα δεν ξέρω. Αγόρασα κομπιούτερ με ιντερνέτ και όλα τα σχετικά και γουάι- φάι μόντεμ ρούτερ, ντι ες ελ στα 24 μεγκαμπιπιες και δεν συμμαζεύεται! Κανόνι το μηχάνημα, κόρ ντούο, γουίντοους βίστα και τέτοια.

Εγώ βέβαια δεν ξέρω τι είναι αυτά τα πράγματα. Να χτυπάω γκομενάκια θέλω στο εμ ες εν και στο μάησπέης! Τρελή κοινότητα λέει! Όλα τα γκομενάκια έχουν μάησπέης και δεν γίνεται εγώ να μην έχω!

Που λες μεγάλε, από την δουλειά με τα φυλλάδια έβγαλα αρκετά λεφτά ώστε να αγοράσω κομπιούτερ. Βέβαια δεν πήρα καινούρια παπούτσια αλλά δεν γαμιέται; Θα φοράω κάτι ολσταράκια που είναι και τις μόδας. Θα φοράω τα κόκκινα γιατί λέει έναν τυπάκο που φορούσε πράσινα τον μπυζουριάσανε οι βούλγαροι μπάτσοι στην Θεσσαλονίκη και άντε να βγει τώρα.

Πάντως τρελή μόδα τα ολσταράκια. Όλοι στο μάησπέης ολσταράκια φοράνε! Είναι λίγο χούι από την Κηφισιά αλλά νταξ ναούμ. Δεν παίζει ρόλο! Σημασία έχει να έχεις καλή καρδιά. Και εγώ έχω πολύ καλή καρδιά! Δίνω στους φτωχούς λεφτά.

Ήρθε και το καλοκαιράκι τώρα και θα σκάω παραλία με το σανδάλι- σαγιονάρα και το ξεμανίκοτο να δείχνω τα μπράτσα! Έχω βάλει και φωτογραφίες μου στο μάησπέης για να δεις ότι δεν σου λέω μαλακίες και έχω μπράτσα. Όχι σαν τον βλάκα τον Γκλικουλης_24 που έλεγε στην Ξαντος_Αγκελος ότι είναι φέτες, τσιμέντο, μπετόν αρμέ και τέτοια πράγματα και ξέρω γω στο μήτινγκ που πήγαμε με το τσατ έσκασε μούρη ο τύπος και ξέρω γω ήταν 300 κιλά αρκούδα.

Όμως αυτή η Ξαντος_Αγκελος τρελό μωρό, αλλά κλαψομούνα. Λέει δεν βρίσκει γκόμενο και ότι όλοι οι άντρες την κοροϊδεύουν. Εγώ το παίζω λίγο διπλωμάτης, κατάλαβες και καλά της συμπαραστέκομαι, θα μου κάτσει, που θα πάει. Τέτοιο μωρό όμως να πηγαίνει ανεκμετάλλευτο. Εγώ νομίζω ότι τα λέει αυτά στα ψέματα και μου μυξοκλέγεται για να μου τρίβεται και τέτοια, αλλιώς δεν γίνεται, εκτός αν την ψεκάζουν αντιγαμόσκονη, που είναι πολύ πιθανό.

Συνάντησα και τον Τζόνυ τον μπριζόλα την άλλη φορά και πήγαμε για φραπεδιά στο Γκάζι. Πολύ ιν μέρος. Νέο Μπουρνάζι σαν να λέμε.

Του λέω:

‘Κολλητέ είσαι;’

Μου απαντάει:

‘Τι εννοείς;’

Εγώ του λέω ότι να αφήσει και καλά τα ψόφια ξέρω γω και να μου πει αν ψήνεται. Εκείνος μου το ‘παιζε ανήξερος και τέτοια. Του δείχνω την καντίνα με τα βρώμικα. Σου λέω φίλε ψήθηκε άγρια. Πως το έπαθε δηλαδή γιατί το παίζει τελευταία πολύ οικολόγος και κουλτούρα και δεν συμμαζεύεται. Εγώ όμως που είμαι αλτέρνατιβ τυπάκι, με τα ολσταράκια μου, με το μάησπέης μου, με το Γκάζι μου, δεν γουστάρω και ξενερώνω την φάση. Εγώ είμαι και χήμα τύπος και θα φάωο το βρωμικό μου από την καντίνα. Όχου τον βλάκα. Πολύ το κούρασε.

Τέσπα μάγκα την κάνω εγώ. Πρέπει να κάνω απντέητ το προφίλ μου και να αγοράσω και εισιτήρια για τους μετάλικα. Βασικά δεν ξέρω τι μουσική παίζουν αλλά λέει θα είναι πολύς κόσμος αλτέρνατιβ και αντεργκράουντ. Ελπίζω να μην τα πούμε σε κανα δίμηνο πάλι. Άντε.

One response to “Τζίμης ο Καράφλας: Χάι τεκ και αλτέρνατιβ

Σχολιάστε

