Τα λογια Του 5ου Φιλου

Δεν γαμιέται… ας κάνω ένα τιλτ… πρώτη φορά θα είναι… δεν το έχω ξανακάνει!Άλλωστε μια  ζωή ήμουνα καλός. Ποτέ δεν πείραξα άνθρωπο… Μια φορά μόνο έδειρα τον ψηλό, αλλά δεν έφταιγα. Ήταν που με είχαν φλομώσει στο ξύλο οι άλλοι. Και ο Γιώργος όλο σφαλιάρες μου ρίχνει στα κρυφά και ποτέ μα ποτέ δεν γέλασε με τα αστεία μου. Είμαι καλός σας λέω! Πάντα μπροστά από την τηλεόραση, φρόνιμος και ποτέ δεν έβγαινα στον δρόμο να παίξω με τους άλλους. Ακόμα και την Καλή άφηναν που στο κάτω- κάτω είναι και κορίτσι! Εμένα ποτέ δεν μάτωσαν τα γόνατα μου. Ποτέ. Τι ήθελα και έμπλεξα με δαύτους. Ανάθεμα σε Στέργιο. Φίλος από το σχολείο, σου λέει, και με βούτηξε στα σκατά! Τι δουλειά έχω εγώ με αυτούς και τις κομπίνες τους; Εμένα! Το καλό παιδί που ποτέ δεν πείραξα άνθρωπο. Εκτός από τον ψηλό. Αυτόν όλοι τον κοροϊδεύουν όμως. Και αυτή η Μυρτώ! Πόσο μου την βαράει στα νεύρα! Και είμαι αναγκασμένος να την υπομένω, γιατί έμπλεξα μαζί τους! Και τούτον τον ταρτούφο, τον υποκριτή τον Άλκη που όλοι ξέρουν τι  λέει πίσω από την πλάτη μου! Γι αυτό σας λέω ρε! Σας βαρέθηκα ρε! Βαρέθηκα τις αλητείες σας! Βαρέθηκα τα βρώμικα λεφτά που βγάζω μαζί σας! Σιχάθηκα τα μεθύσια και τις κλεψιές σας! Αφήστε με! Αφήστε με να κάνω ένα τιλτ! Για μια φορά μόνο! Είμαι καλός! Αλήθεια! Είμαι καλός…

– Παιδιά… Κάντε χώρο… Έφερα την
γιατρό…

ο πέμπτος φίλος

2 responses to “Τα λογια Του 5ου Φιλου

  1. Παράθεμα: Χρόνια Πολλά Κύριε Φο « Το καβουκι

Σχολιάστε

