Άλλο ένα παιχνίδι…

Αυτό το παιχνίδι ξεκίνησε σε μία στείρα για εμένα περίοδο που τρέχουν πολλά πράγματα. Το κόνσεπτ είναι γνωστό από το δημοτικό! Γράφτε μία ιστορία με τις λέξεις τις καρτέλας. Οι λέξεις που μου έδωσε η Αρίστη είναι οι ακόλουθες : καφές, επιτραπέζια, cd, βράδυ, τηλέφωνο κι ένα ζευγάρι παντόφλες!

Έχουμε και λέμε:

Ξέρετε μ’ αρέσει να παίζω επιτραπέζια… Ειδικά όταν παίζω με τον εαυτό μου! Έχει πολύ αγωνία και είναι περισσότερο ενδιαφέρον γιατί μπορώ να ξέρω ανά πάσα στιγμή την κίνηση που θα ακολουθήσω αμέσως μετά.
Έτσι λοιπόν ένα βράδυ βαρετό σαν όλα τα άλλα που οι φίλοι μου πήγαιναν για καφέ και με άφηναν μόνο μου αποφάσισα να ξαναπαίξω με την πάρτη μου. Τελικά δεν πρόλαβα να τελειώσω το παιχνίδι αφού χτύπησε το τηλέφωνο.
Ήταν ο φίλος μου ο Τζίμης ο καράφλας, που μου ζήταγε το καινούριο σιντί του Σαρμπέλ για την γιουροβίζιον που μου είχε δανείσει και μου είπε πως είναι κάτω από το σπίτι μου και πως αν δεν το κατέβαζα θα μου έκαιγε το μηχανάκι!
Εγώ φοβήθηκα και έβγαλα αμέσως το ζευγάρι παντόφλες που φορούσα και έτρεξα να του παραδώσω το σιντί.
Όμως όταν κατέβηκα αυτός είχε ήδη φύγει…. Μάλλον θα παίχτηκε μαλακία.

Με τις λέξεις: Αρκουδάκι, Νυχοκόπτης, Κουρτίνα, Πέρδικα, Μπάρμπεκιου, Βελάζω προκαλώ
την ΤζοΤζό
τον ΚοΖμά
τον Τα μπαλόνια
την Κυπραία
και τον Βασιλάκο

4 responses to “Άλλο ένα παιχνίδι…

  1. Εσύ μπορεί να το λες για πλάκα, εγώ πάντως τελευταία παίζω πράγματι επιτραπέζια με τον εαυτό μου! Για εξάσκηση! lol

    Σου αρέσουν αλήθεια οι ιστορίες και τα παιχνιδάκια; Η japanorange έκανε το λάθος να με ξαναπροσκαλέσει σε ένα παιχνιδάκι με λέξεις και δυστυχώς αυτή τη φορά έχασα τον έλεγχο και έγραψα ένα σεντόνι 1170 λέξεων… Κι επειδή φοβήθηκα ότι κανείς δε θα το διαβάσει αποφάσισα να διοργανώσω ένα νέο παιχνιδάκι! Διάβασε λοιπόν αν θες την πρώτη παράγραφο της ιστορίας και γράψε ένα δικό σου τέλος!
    http://gkriniara.blogspot.com/2007/03/blog-post_20.html

  2. Βαριέμαι να το γράφω επίσημα, γι’αυτό παρτο εδώ:

    Ένα αρκουδάκι πήρε το νυχοκόπτη του κι άρχισε, με μίσος, να ξεσκίζει την κουρτίνα που είχε σχηματίσει το αριστερό του νύχι, που είχε περίπου 9 χρόνια και δέκα μέρες να το κόψει. Ώσπου ήρθε η πέρδικα με τα περδικόπουλα, έκαναν μπάρμπεκιου, βέλαζαν από ηδονή και προκάλεσαν έτσι το μίσος του Αρχιεπισκόπου που τους έβαλε ένα βυζαντινό λάβαρο στον κώλο.

    Ηθικό δίδαγμα:

    Ου μπλέξεις με την ελληνική εκκλησία.

Σχολιάστε

